On armas sunnuntai aamu tää, hellät huomenet Teille kaikille.Keski-Suomen sää on hyvin pilvinen. Kuinka hyvin nukuitte?

Kysytään nyt näin päinkin vuorostaan.Sää on pilvinen täällä Keuruun reitin varrella.
Huomaan, että täällä on ollut yökyöpeleitä aamupuolelle asti.
Minä valvoin puoleenyöhön ja puoli kuusi jo heräsin. Olis kiva kun aamulla voisi
saada olla kauemmin unijukan luona. Mitä odotan? Ajan kulumistako?
Kiitoksenko aikaa? Ei. Kiitoksen aika on nyt.

Avainsanat: makea uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 10:38

Huomenta! Pohjoisessa myös pilvistä... Asteita pari lämmintä.

Kysyjän kommentti

Kiitos,ilmoista ovat toisetkin vastailleet, taitaa olla eka kerta kun näen nimesi tässä tai sitten olen ollut
huolimaton. Hyvää sunnintai päivän jatkoa Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 08:12

Huomenet! Sastamalassa myös pilvistä.6t hyvin nukuttu. Päikkärit ruuan päälle tekee hyvää.
Hyvää päivän jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:34

Pilvistä huomenta Savosta. Kiitos kysymästä nukuin vaihtelevalla menestyksellä. Nivelsäryt piinasivat ja täytyi kääntyillä usein. Olo on pirteä joten unta tuli kuitenkin tarpeeksi. Mukavaa sunnuntaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:39

Turussa pilvistä, ja 2 astetta lämmintä. Huonosti nukuin kuten yleensäkin, sairaudet aiheuttavat kipuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:55

Sumuinen ja suloinen sunnuntaiaamu lounaissuomessa. Lämpötila 3,3 astetta plussalla.
Oli kiva herätä, kun 3-vuotias pikkupoika kuiskutteli korvaan: "Pappa, pappa, pappa".
Yökylässä ovat olleet 5-vuotiaan tytön kanssa. Aamupalat syöty ja vauhtia riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:08

Kanta-Hämeessä on pilvinen 3+lämmintä..Eiliseen päivään verrattuna vähän kalsean tuntuista. Linnut lauloi jo ennen setsemää.Kurkien ääniä ja teerienkin ,kantautui tuosta läheiseltä suolta.Kyllä uni oli hyvää koko yön. Ainakun herään aamusella, menen saunatakkisillaan ulos, kuuntelen omien kissojen kanssa,lintujen ihania ääniä.Sitten tulen kahvitteleen.Tänään menemme syntymäpäiville.
Katselen usein sunnuntaisin tuota luonto ohjelmaa ,mikä aamulla tulee.Tänään tuli lumiapinnoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:25

Ilma näyttää sumeiselta. Vähän enteilee aurinkoakin. Nukuin todella huonosti. Flunssa ehkä tulossa. Kyllä se tästä pikkuhiljaa alkaa päivä valkenemaan. Positiivisella mielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:43

Suloista saunnuntaita myös sinulle Sirkka-Liisa.Lappeenrannassa aurinkopaistaa ja lämmintä on + 7c.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 10:12

Kotkassa pikkuisen epävakaista,välillä aurinko pilkistää..+6,5 asteita..Nukuin tosi hyvin..Nyt lähden kuntoilemaan...Hyvää päivänjatkoa sinulle Sirkka-Liisa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 12:35

Aamu on jo vaihtunut päiväksi kun sinulle huomenia toivottelen. Kiitos kysymästä. Nukuin melko hyvin ja maksoin univelkoja samalla. Aurinkoinen ja lämmin päivä on täällä viitostien varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 12:51

kiitokset kysymyksestä ja oikein hyvää pyhäpäivää sinulle myöskin täällä puolipilvistä säätä ja oikein rauhallinen on tääkin pyhäpäivä vielä ainakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2010 - 14:29

Pilvistä on ollut koko päivän. Välillä hiukan aurinko kurkistelee pilvien välistä. Muuten mukava ilma oli lenkkeillessä. Yön nukuin erittäin hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 15:55

Hyvää Huomenta sinullekin Sirkkaliisa, vaikka aamu jo on kääntynyt päiväksi. Yökyöpelinä olen ollut, mutta hyvin olen nukkunut.