Kuinka kesytät keittiöhirmun?

Avainsanat: keittiöhirmu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 03:36

Mikäli hän katsoo sen valtakunnakseen niin ei sitä tarvitse kesyttää. Luultavasti saan nauttia hyvän aterian tuon hirmun seurassa. Ei ainakaan tarvi kuten leikillisesti sanotaan laittaa nyrkin ja hellan väliin (tästä ei saa kukaan suuttua)

Lisätty: 11.04.2010 - 05:58

Kyllä se sitten kesyyntyy. Eihän omaa saisuutta voi kertoa julkisesti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 07:25

Ei meillä tarvitse kesytellä keittiöhirmuja, minä olen se itse, saa meillä kaikki tehdä ruokaa ja jälkensä siivota, eli minä yksin saan keittiöni ja kattilani pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 07:59

Kyllä se keittiöhirmu meillä olen minä. En saa kenestäkään vastusta kun olen yksin asun.
Kesytän itseni ylös aamuisin en kahvilla vaan pikkuhippusella kaurapuuroa ja mansikkakeittoa.
Aamupuuroni on siitä erikoinen , että laitan siihen valkosipulin kynnen.
Sitten vain päivän tullen ja mennen hirmu ottaa kattilan ja kauhan ja rustaa jotain ruoan
puolta.
Kyllä se tämäkin hirmu kyllästyy joskus itseensä, mutta tulta tappuroihin vain.
Täytyy olla tyytyväinen kun ei tarvitse kesyttää kuin oma luonne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:05

tosi leikkisästi asiaan suhtautuen seuraava vastaus :

siihen aikaan kun neutronipommi keksittiin ja sen vaikutuksi yritettiin kansalaisille selitellä, syntyi seuraava juttu (mainos).

Hanki kotikäyttöinen neutronipommi, sen kun heittää keittiöön, jäkätys loppuu mutta astiat säilyvät ehjinä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:35

Tuosta asiasta minulla ei ole kokekemuksia. Meidän keittiössä ei ole, eikä ole ollut hirmuja. Hirmuisen hauskaa on kyllä lähes aina. Astianpesukone on, joka ymmärtää puhetta ja kulkee kahdella jalalla (ei ole hirmuinen).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:43

Millainen on keittiöhirmu? Hirmu hyvä ruuanlaittaja. Hirmu siisti. Hirmu ahkera....no, sehän olen minä tietennii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:26

Minä olen se joka yleensä keittiössä häärään,kun ruuat valmistuu...Ei ole minua tarvinnut kesyttää..kiitosta vaan tullut...
Toinen ospuoli usein hoitaa tiskihommat...eli toimii tiskikoneena..niin minä saan syömisen jälkeen nauttia hyvästä olosta,ja heitää vaikka itseni ruokalevolle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:27

En ole kuulut ennen keittiöhirmusta. Minkälainen se mahtaakaan todellisuudessa olla. Se jää arvailuksi.Mitä se mielikuvitus sitten tuokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 10:04

Ehei, en kesytä itseäni. Haluan olla villi ja vapaa, myös esiliinassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 11:41

Meillä ei ole hirmua keittiössä vaan minä siellä häärään ja olen aika kesy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:00

Meillä ei sellaista ole, ellei nyt sitten jotain kodinkonetta sellaiseksi lasketa. Jotkut niistä ovat nimittäin aika ihmeellisiä, eivät avaudu ihan helpolla (tekniikan osalta).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 17:27

Tämä on ihan uusi asia . Keittiö on ja aika iso sellainen, mutta ei ole hirmua.