Puolan ylinjohto samassa koneessa ja nyt kaikki kuolleena.

Pahajuttu,rauha heidän sieluillensa.

Avainsanat: valkovenäjällä lentoturma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 18:29

Tänään on todella surullisia uutisia. Puolassa on nyt viikon suruaika, on paha asia kun niin paljon keskeisillä paikoilla olevia ihmisiä menehtyy samaan aikaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 18:34

Todella sururullinen Puolan uutinen..kun niin monta henkilöä menehtyi..suru on suuri Puolassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:26

Tosi surullista. Eihän vaan joillakin ryhmillä ole ollut sormet pelissä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:39

surullistahan se aina on kun tapahtuu jotain ikävää, oli se sitten missä vain.
Kyllä ne varmaan nyt tutkivat tarkkaan, oliko jotain salajuonta tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 20:50

Surullisia tapauksia. Uutisissa sanottiin, että laskeutumisvaiheessa kone otti puihin kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 21:49

Kone meni mäkeen, lentäjien kielellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 00:38

Erittäin surullista luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 04:27

Yleensä tuon tason ihmiset matkustavat useilla koneilla juuri tästä syystä. Muuistanette kun 70-luvun lopulla DC 3 putosi Juurusveteen jossa oli silmäätekeviä, ei nyt ylintä johtoa mutta esim IBM:n toimitusjohtaja ja muita vaikuttajia. Eivät ilmeisesti totelleet purlelentoystävääni mekaanikko Heikki Mannilaa koneen kuormauksessa ja pilotti oli kouluttanut toisia juuri tällaisen varalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:33

Aivankuten Timppa tuossa kirjoitti. Eri koneilla tai laivoilla tai autoilla pitäisi ylimmän johdon aina matkustella. Muistan tuon laivaturman, jossa meni Ruotsin erään kunnan lähes kaikki johtohenkilöt. Kai se on säästökysymys tuossakin asiassa, tiettyyn pisteeseen saakka. Turma sinällään tosi surullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 10:02

Huonoon säähän kokematon lentäjä. Näin kirjoitti meidän valtalehtemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 11:26

Kaikki puolalaiset ovat samaa suurta Katynin omaisten perhettä, sanoi Puolan pääministeri Donald Tusk murhattujen puolalaisupseerien haudoilla Katynissa viime keskiviikkona. Lause sai uuden, viiltävän merkityksen, kun Puolan presidentti Lech Kaczynski, joukko Katynin uhrien omaisia ja kymmeniä korkeita valtion edustajia kolme päivää myöhemmin kuoli lentoturmassa Länsi-Venäjällä matkalla samoille haudoille.

www.hs.fi/paakirjoitus/artik...5256007171

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 12:42

todella surulisen murheelista .. ja presidenttikin oli pyytänyt uutta konetta , aika kurjan lopun joutui nyt kokemaan , kuin myöskin ne muutkin... jotka siinä koneessa olivat ...rauha heidän sieluilleen toivotan minäkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 08:36

Ikävä juttu, pääministeri ei ollut mukana ymmärtääkseni. Jälkiviisaus ei auta, junallakaan ei olisi ollut pitkä matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:36

ihmettelin mielessäni miksi ne kaikki olivat siellä samassa koneessa? puolalle suuri menetys.
tästä sais vaikka minkälaisen salaliittoteorian aikaiseksi. arvatenkin matkustussääntöjä muutetaan / tarkastetaan useammissa maissa että vältyttäisiin samanlaisilta menetyksiltä.
"kirjoittaa nimen muistokirjaan"