Terveisiä saunanlöylyistä,oli oikein hyvät pehmeät löylyt.

Joimme myös saunakahvit,leipomieni pullien kera.

Avainsanat: sauna hyväolo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 20:16

Kiitos samoin saunaterviisiä täältäkin. Ilman pullaa ja kahvia. Meillä syötiin jäätelöä ja hedelmäsalaattia.

Kysyjän kommentti

Hyvät eväät oli teilläkin.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 18:31

Kiitos vaan saunaterveisistä..Meillä ei tänään lämmitetä saunaa,kun huomenna menemme kuntosalille ja uimaan..sitten pääsee samalla saunomaan.
Kyllä mekin joimme iltakahvit äskettäin, söimme pitzaa ja kääretorttua mitkä tänään tein...nyt on vatsa taas tyytyväinen herkuista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:31

kts

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:38

Asunnossani on sauna, mutta se ei lämpiä minulle yksin ollessa.
Ei enää voi kunnon löylyjä ottaa. Olen ollut kova saunoja ennen.
Tuntitolkullahan sitä saunottiin, mutta se oli silloin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 20:48

Kiitos vaan terveisistä. Saunapuhtaana on hyvä olla myös täällä päin suomea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 21:03

Kävin vasta laittamassa saunan lämpenemään. Meillä on toi ulkosauna joka lämpiää puilla.On vielä noita talveksi tehtyjä hyviä vihtojakin. Laitan aina vihdan paljuun pehnemään .sitten pysyy lehdet hyvin kiinni.Meillä lämpenee sauna silloin kun mieli tekee.Ei vaikuta kellonaika eikä päivä.Ja vettä ei säästellä.Kiitti vaan saunaterveisistä.Minä toivotan hyviä unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 00:39

Voi, kiitos kiitos. Saunassa on täälläkin käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 10:01

Sauna on hyvä paikka mietiskelyyn ja rentoutukseen. Mutta minä jätän saunakahvit pois, olen hikoillut jo ihan tarpeeksi kuumassa saunassa ja kahvi lisää sitä vielä sen jälkeen. Mieluummin jotain kylmää ja riittävästi.