Mikälli toinen silmä on tulehtunut hiekka ja siietpöystä eikä siitä että olisin katsonut avaimenreijästä puhumattakaan muusta niin

mikä muu neuvoksi kun lääkäri? Jokakeväinen juttu eikä niistä tipoista ja salvoista ole hyötyä kuin apteekkarille?

Lisätty: 10.04.2010 - 17:36

Kuukausi sitten kävin silmälääkärillä , ei rappeutumaa ei tulehdusta ja paineet ok. Auttaisiko boorivesi kuten ennen joskus lapsena haudoin sillä

Avainsanat: silmätulehdus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 17:16

Koitappas hautoa ja huuhdella silmääsi. Lämpimällä vetellä ja rievulla hautoen.Erikois lääkäri sille kannattaisi puhua. On kyllä kalliimpaa mutta avunkin voit saada.Silmä on arka paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 17:16

Kuulostaa krooniselta. Jos ei salvat auta niin ?
Entä kostutustipat?
Et ei sitten ole mittään reumaa kuvioissa? :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 17:36

Auttasko silmän rauhottaminen merirosvolapulla ja aika ajoin huuhteleminen keitetyllä vedellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 17:41

Koeta vielä sisäisiä allegialääkkeitä ja keinokyyneleitä,muuta en osaa neuvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:07

Olet varmaan allerginen,kun nyt alkaa allergiset kärsinään siitepölystä...allergia lääkeitä kannattaa kokeilla...Kyllä se boorivesi voisi auttaa..ainakin ennenvanhaan sillä haudottiin silmiä,kun oli tulehtunnu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:33

enpä osaa näkövammaisena muuta sanoa kuin, että silmälääkäri on oikea osoite,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:58

silmät ovat ainokaiset ja todella tärkeät, suosittelen kyllä lääkärille reissua. jospa tuleekin sitten joku tosi paha tulehdus, ja menetät näkösi.

Lähteet:
oma mielipide

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 20:21

Lääkäriä minäkin suosittelen ja allergiatestejä, että löytyy oikeat lääkkeet. On esim. pistoksina sitä siedätyshoitoa allergioihin. Boorivesi vanha hyvä konsti, mutta vieläköhän sitä saa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 00:24

En valitettavasti osaa antaa mitään järellistä neuvoa sinulle. Minulla oli muutama vuosi sitten samantapainen ongelma, joka puhkesi keväällä, ja omaarvailuni on että oli jonkin sortin siitepölyallergia reaktio. Mutta vaiva ei vaivannut enään seuraavana keväänä. Silmiä kirveli ja kutitti sietämättömästi, apteekista hain lääkettä, mutta siitä ei ollut paljon apua. Hetkellisesti vain. Varaa lääkärille aika, jotta saat oikeat lääkkeet vaivaan. Tuo sinun vaivasi raastaa hermojasi, ja siihen ei auta kuin lääkäri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 09:59

Käy uudestaan siellä lääkärissä. Kokeile myös sisäisesti otettavia allergialääkkeitä, vaikka sellaista kuin Zyrtec. On arvokkaampi mutta hyvä lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 04:53

Jokakeväinen juttu taitaa olla sittenkin allergia? Avomiehen allergia ainakin alkoi juuri muutama päivä sitten.
Lääkäri osannee sanoa, että miten vakava asia on kyseessä ja ehkä lähettää sut allergiatestiin. Apteekista saa moneen eri asiaan allergialääkettä eli kokeile, kunnes löytyy se, joka tehoaa. Avolla auttoi Kestine, muta kokeili myös Zyrteciä ja Heinixiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:56

jos vieläkin vaivaa, kait se olisi parasta sinne lääkärille mennä