näkyykö suomen uutisissa,nyt on bangkokissa armeija aloitanut ampumisen kohti mielenosoittajia

Lisätty: 10.04.2010 - 15:33

minä olen pattayalla,,täällä on vielä rauhallista

Lisätty: 10.04.2010 - 15:46

pattayan uutiset tiedottaa,noin 100 ihmistä sairaalaan mutta kukaan ei kuollut

Lisätty: 10.04.2010 - 16:41

melkoisia kumiluoteja ovat olleet,,amerikkalaisten kuvausryhmän auton ovesta olivat menneet läpi

Lisätty: 10.04.2010 - 17:33

AINAKIN 2 KUOLLUT,

Lisätty: 10.04.2010 - 17:53

NYT jaetaan aseita punaisille,tulee suorana televisiosta

Lisätty: 10.04.2010 - 18:11

kuolleitten joukossa ainakin 1 reuttorin uutistoimiston kameramies,,kuolleitten määrä tuntematon

Lisätty: 11.04.2010 - 17:49

nyt mielenosoittajat ajoivat panssarivaunuja suomen suurlähetystön ikkunan kohdalle,,milloinkahan suomen suurlähetyksen tylntekijät huomaa sen

Lisätty: 12.04.2010 - 13:02

1 suomalainen mies loukkaantui lievästi mellakassa lauantaina,oli ollut punaisten mukana

Lisätty: 16.04.2010 - 19:02

ensi yönä ehkä alkaa sisällissota,sellaiset on merkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 21:55

Puoli yhdeksän uutisissa oli kova räiske, tosin luoteja en ehtinyt näkemään. Olisko olleet räkäpäitä?
Toverit huomenna jaamme kivärit, niinhän ne sisällissodat alkaa.

Kysyjän kommentti

kiväärit on jaettu,,saa nähdä montako kuolee kun armeija hyökkää,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 15:08

En ole tänään uutisia ehtinyt katsoa, mutta eilen näytettiin pätkiä sieltä ja kovan näköistä touhua oli. Oletkos sinä turvallisessa paikassa itse.Hallaa nyt tekee Thaimaan taloudelle tämä riita.

Lisätty: 10.04.2010 - 17:19

Pieni pätkä tuli klo 17.00 uutisissa, yli 100 olisi loukkaantunut ja ei mistään " kovista" puhuttu.

Lisätty: 10.04.2010 - 17:58

Taitaa tulla oikein sisällissota siellä. Nyt on 5 kuollut ja yli 300 loukkaantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 15:23

Ei tule tv-uutisia tähän aikaan.
Iltasanomien netissä ei ainakaan ole mitään sellaista. Teksti-tv:ssä kerrotaan ampumisesta. Kymmeniä kuuluu loukkaantuneen.
Suurin uutinen on Puolan presidentin ja 87 muun valtiojohdon ja talouselämän edustajan kuolema lento-onnettomuudessa Smolenskissa.
Liz Taylor menee taas naimisiin yhdeksännen kerran ja muuta ei oo sattunutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 16:04

Kyllä ne varmaan pian näyttävät täälläkin, mutta radiosta jo kuulin. Kiipeä sinne budhanmäelle turvaan jos alkaa pauketta kuulumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:01

En ole minäkään uutisia kuulut tänään..Tulehan tänne suomeen vaan turvaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:29

En kuullut, vaikka 19,00 uutiset oli päällä.
Joku lentokone pudonnut ja Puolan pressa kuollut myös, samoin muita
ns. korkeamman tahon henkilöä.
Thaimaan pääkaupungissa on ainakin 9 ihmistä kuollut ja 500 loukkaantunut
punapaitaisten mielenosoittajien ja armeijan yhteenotoissa.

Lähteet:
Tekstitv.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:31

MTV3 nettiuutisissa (klo 18:47) : kuollut ainakin 9 ja 500 loukkaantunut. Armeija alkanut vetäytymään mielenosoittajien valtaamilta alueilta ja kehottaa mielenosoittajia lopettamaan yhteenotot. Maan puolustusministerin mukaan sotilaat eivät voi tehdä mitään, koska eivät halua ampua mielenosoittajia.

Lähteet:
MTV3 netti-uutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 09:56

Eivät varmastikaan ihan kaikkea maailmalle kerro. Mielenkiintoista että niin sopuisaksi sanottu kansa rupeaa riitelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 08:39

Täällä ei mitenkään yksityiskohtaisesti kerrota thaimaan uutisia, on niin kaukana meistä. Suurlähettiläs muistaakseni antoi ohjeen matkailijoille ettei lähelle mielenosoituksia kannata mennä. Ei kait luotettavaa tietoakaan saada, punaisten paitojen joukkioita näkyy silloin tällöin uutiskuvissa.