Nyt on kaunis aurinkoinen 11+kevät sää onko muilla. Tämä Kanta -Hämeessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 12:37

Aurinko paistaa, mutta vielä hieman ohuen pilviverhon takaa Pohjois-Savossa. Lämmintä on +9.2....ihan mukava keli. Kävin kevään ensimmäisen pyörälenkin ja iltapäivällä ajan vielä toisen.

Kysyjän kommentti

Kiitoaaaaaas kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 12:19

Lappeenrannassa paistaa aurinko harsontakaa lämmintä on + 8 c ja tuulee hieman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:27

Kotkassa paistoi aamusta aurinko,nyt meni pilveen asteita +9...että kumminkin ihan mukavan lämmintä,kun ei tuule...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:33

Aurinkoista on tääl hesassa, mut hiukka utuista, lämpömittari näyttää +10 köökin puolella varjossa, joten takapihalla, johon aurinko paistelee taitaapi olla jkv enemmän asteita. Käyn vähän väliä shaali niskassa istuskelemassa siellä ja kuuntelemassa lintujen kevätsiritystä (=siirrään imuroinnin aloitusta):D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 13:24

Pohjois-Pohjanmaan rannikolla taivas paksun pilven peitossa. Lämpö +7C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 14:41

Lounaissuomi. Kymmenkunta astetta lämmintä ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 15:58

Selkeä sää, plus kahdeksaa näyttää mittari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:23

Selkeä kirkas sää asteita 7.Tämä Keski-Suomesta.
On kiva kun aamuvirkut kysyy sään ja iltakukkujat iltasään.
Mihin me Pekka Putaa tarvitsemmekaan?.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 20:27

Pohjois-Satakunnassa oli kaunis aurinkoinen sää päivällä, enpä lämpömittariin vilkaissut.
Nyt illalla Seinäjoella tähän aikaan +6C ja pilvinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 23:43

oli niin kaunis päivä etten joutanut edes napsuttelemaan, lämpötila oli pitkälti toisella kymmenellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 09:55

Samankaltainen oli täällä Etelä-Savossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 22:34

En ollut ulkona koko päivänä.Tein sisähommia. Ikkunasta katsoen näytti kauniilta.