Millekä messuille minä tulen nyt Helsinkiin?

Avainsanat: digi digi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 15:46

Arvaan että olet tulossa kuva&kamera tapahtumaan.

Kysyjän kommentti

Wanhassa Satamassa tuli käytyä%

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 12:16

Veikkaan digivideomessuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 13:04

tulipa nyt ditten millekkä digitysmessuille tahansa, poikkea samalla

Helsinki Beer Festival Kaapelitehtaalla 9.-10.4.2010

www.viisitahtea.fi/tapahtuma...itehtaalla

Thainyrkkeilyn Suomi-Ruotsi maaottelu Helsingissä 10.4.2010
Suomi vs. Ruotsi -maaottelutapahtuman Töölön kisahallissa Helsingissä Lauantaina 10.4.2010. Tapahtuma alkaa klo 18:00.

vai olisikohan vierailusi aihe ollut tämä ?

Kuva&Kamera 2010 10.4.2010 - 11.4.2010

Paikka: Wanha Satama
Kuva&Kamera 2010 esittelee viimeisimmän tiedon kuvauksesta, käsittelystä, arkistoinnista, esittämisestä ja kuvan jakelusta sen eri muodoissa.

(parisataa muutakin vaihtoehtoa tarjolla, eiköhän niistä sopiva löydy)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 14:39

Vidioottien joukko kokoontuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 18:54

Lapsi messut ovat vasta 23-24.4., joten ei se sovi, mutta onhan siellä niitä messuja joka lähtöön.
Toivottavasti saat messuilta sitä tietoa, mikä ehkä Sinulta puuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 08:51

Kuva ja Kamera Katajanokalla. On jokavuotinen tapahtuma, ja oli kuuleman mukaan tänä vuonna laajempi kuin mitä aiemmin on ollut, miesväki niin kertoi.