Käytkö muotinäytöksissä?

Seuraatko yleensä muotia ja sen muutoksia.

Avainsanat: muotia keväälle 2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 10:56

kouluaikoina tienasin taskurahoja yhden vaatetalon 'mannekiinina' , sen jälkeen en ole käynyt

Kysyjän kommentti

Olit varmaan komea nuorimies.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 12:22

En. Aivan turhanpäiväistä touhua. Ja kallita vaatteita millä ei ole mitään käyttöä, korkeintaan kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:26

Ihan joskus olen käynnyt..Ihan liian kallita ,mitä muotia esittelevät..ja kun on se oma tyyli...ei halua muotivaateita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 14:38

Taitaa olla vimeisiä paikkoja mihin minut saa lähtemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 15:44

En enään käy muotinäytöksissä, nuorempana olin ahne käymään. Muoti vaihtuu ja vaihtelee liian tiuhaa tahtia, ettei sen mukana kerkeä pysyä... Menen ns. oman kaavan mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 16:10

En käy koska täällä maalla ei ole sellaisia. Kaupungissa asuessani kävin joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 17:22

Aivan samoin kuin Vähäviisas, olen ollut nuorena firmojen "mannekiinina" tienaten taskurahaa ja vaatteita. Nykyään en edes tiedä missä moisia esityksiä on? Ennen niitä oli melkein joka vaatekaupassa:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 17:40

En käy. Mannekiinailen itse kotona sovitellessan ja etsiskellessäni omista varastoistani sopivia asuja "menojeni" mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 18:49

En käy, muoti on ajanut jo minun ohitseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2010 - 21:53

Ei kiinnosta. Pukeudun oman maun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 09:52

En käy muotinäytöksissä ja tulen muodissa itse muutaman vuoden jäljessä. Ostan yleensä sitä mikä minua miellyttää ja kropalleni käy, en sitä mikä on pitkän ja hoikan mannekiinin vartalolle suunniteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:10

Kyllä katson näytöksen jos sattuu olemaan tavaratalossa. Tottakait muotia seuraan sopivassa määrin. Kun liikkuu Euroopassa, huomaa että suomalaiset pukeutuvat huonosti ja , siitäköhän syystä tänne tuodaan kasapäin rumia ja huonolaatuisia vaatteita joita ei missään muualla näy myynnissä. Siksi ostan paljon vaatteita ulkomailta.