MItä teette näin kauniina päivänä?

Lisätty: 10.04.2010 - 09:13

Itse mene serkkuni 60-vuotispäiville ja tapaan sukulaisiani.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 10:39

tosi hieno kevätpäivä onkin,

auringon noustessa käytiin rannassa arvioimassa mitä kaverin vanhalle puuveneelle pitäisi tehdä

jotain sosiaalista toimintaa taitaa riittää loppupäiväksikin ja illalla sitten olisi teatteriretki edessä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 09:20

Lastenlapsista kaksi yökylään. Aika kuluu rattoisasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 09:58

Täällä meillä ei ole kaunisilma olenkaan,mutta vielä saattaa kirkastua.Tänään ihan tavallinen lauantai ,kevyt siivous on jo menossa ja minulla leipominen,teen voisilmäpullia mieheni toivomuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2010 - 10:11

Miten niin kauniina? Täällä on ihan pilvistä ja ankean näköistä. Mutta se ei estä lenkille lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 10:14

Helsingissä paistaa aurinko =). Ensin pienet siivoukset ja sen jälkeen lähden kyläilemään äidin luokse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 10:26

Kaunis aurinkoinen päivä. Matot on ulkona tuulettumassa..kun siivoan ja vaihdan samalla mattoja,kun verhotkin jo vaihdoin ikkunan pesun yhteydessä..Pitzan teen ja kääretortun..mitä saa sitten iltakahvin kanssa nauttia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:12

Olen tuolla kasvihuoneen perällä.Laitan vanhoja puutuoleja siellä 3tl. leveellään.Niistä pitäisi saada kauniit. Maalia rapsin pois.Kuuntelen lintujen ääniä ja kurkien kailotuasta.Siellä on tosi kirkasta.
Katsoin meidän lammen pintaa taitaa vapuksi lähteä jää pois.Pääsee uimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:19

Nyt taas auturinko paistaa mutta viileää on että olisikohan kuitenkin vaa pokku kävelylenki paikallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 12:52

Kevään ensimmäinen pyörälenkki, taimipuuhastelua, pihan siivoamista kaadetuista puista syntyneistä oksista yms.Välleen vähän lepoa, illalla saunaan jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 13:22

Päivä ei ole kaunis. Taivas paksun pilven peitossa. Ei kuitenkaan sada. Aurinkoa ei ole näkynyt pitkäperjanaista lähtien. Peseskelen ikunoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 15:39

Nautin vapaa päivästäni, kotona oleskelen ja puuhailen perheeni kanssa kaikkea mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 17:36

Ai kauniina päivänä:(
Kyllä meillä on ihan sateisen oloinen pv!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 18:25

Aamutoimet tehtyäni, menin parvekkeelleni ihailemaan syntymäpitäjäni maisemia.
On aivan toisenlaista kun Hesan katunäkymät oli.
Kaunis aurinkoinen päivä siitä tuli, vaikka aamulla oli pilvihärmää.
Kävelin kirjastossa, muutamia mummelia istui jo penkeillä toppatakit visusti päällä.
Ei tosin lämmintä ollutkaan. Tein ristipistotyötä ja istahdin napsuun korjailemaan virhettäni.
(en ole varma oliko se virhe).Anne tytär kävi äitiään katsomassa.Ostin % pullon hyvää
viiniä hänelle. Nyt on päivä pulkassa kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.04.2010 - 19:36

Hissan esseetä. Yhyy. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 09:49

Näin jälkikäteen sanon että tein. Levittelin välillä ulkona lumia ja sisällä kudoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:49

Kauniina päivinä aina Hondan selkään.