Niin pieni,merkitsee paljon,arkipäiväinen, huomaat vain jos se on pois. Niin tärkeä,ettet tule toimeen päivää ilman sitä?

Arvauskirja

Avainsanat: gategoria ei luotettava

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 12:38

Mikäli puhutaan mareriasta niin GSM ja suuremmissa asioissa hyvät ystävä kuten esimerliksi Napsulaiset ja eemeli että maailman suunta ohjautuu tietotekniikkaan kun sitä tiettyä snaa en valitetavasti voi enää sanoa

Kysyjän kommentti

No joo Timppa, ei nappiin osunut yksikään , mutta sinulla oli kyllä mielikuvitus valloillaan.
Minua alkoi kiinnostamaan mikä se yksi sana olisi ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 09:07

Tietokone

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 10:01

Tupakka minulla ja monella muullakin,valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 10:25

Sähkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 13:26

Iloinen mieli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 15:31

Puhelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 17:30

Minun tuli heti mieleeni,raikas puhdas vesi.Sitä muuten ei oikein huomaa päivisin .kuin tärkeää se on .Mutta kun tulee sellainen hetki ettei sitä tule kraanasta,ompa paha tilanne.Meillä viimevuoden juhannus aattona ,tuli kaivossa oleviin laitteisiin vikaa .Eikä vettä tullut.Mutta kun taasen korjailimme niin johan alkoi taas toimet sujua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 20:25

sähkö ja vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 22:12

vessanpönttö, heh tähän vois laittaa montakin erilaista asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 22:25

Kyllä vesi on todella tärkeä..jos vedet menee poikki..onneksi pelastaa silloin oma kaivo..sähkö myös on tärkeä..hammasharjakin on tosi tärkeä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 09:47

Meillä se on sähkö. Joka katkeaa vähintään kolme kertaa viikossa muutamaksi minuutiksi. Melkein päivittäin räpsii siihen malliin että jahas, kohta on taas poikki. Heti kun sen huomaa, tulee ensimmäisenä mieleen, milläs minä nyt sitä kahvia keitän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:49

No tuo kotiavain, jonka pitäisi aina kulkea mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 12:57

tuo ei kovin pieni enään , mutta kyllä se on minulle oma kultarakas , jota ilman en vois elää hetkeäkään ... aina hänt kova ikävä , jos joudutaan erossa olemaan...ja tämä koti, kissat ja lapset, sekä niiden lapset , kaikki läheiset .. tässä nyt jo montakin, mutta nämä ovat ne minun joita ilman en hetkeään vois elää .. no lapset ovat ne joiden kanssa ei enään joka hetki olla yhdessä, mutta onneksi usein kuitenkin... :)