Mitä nuo lapsi-napsulaiset tarkoittaa, kun ne kysyy, ett` "onks mesee".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2008 - 19:59

Mesestä saitkin kuulla jo tarpeeksi, eli minun ei tarvitse siitä läpistä. Nuoret vain kyselevät toisiltaan, onko heillä Windows live messengeriä, MSNnää, tai meseä. Eli vain haluaisivat saada uusia mesetuttavuuksia. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2008 - 00:26

Windows Live Messenger (kutsumanimi Messenger, nettislangissa MSN tai suomalaisittain Mese) on Microsoftin kehittämä ja julkaisema pikaviestintäohjelma. Windows Live Messengerin versiota 8.0 edeltävät versiot tunnettiin nimellä MSN Messenger.

Windows Live Messengerin sisarversiota toimitettiin Windows Messenger -nimellä Windows XP/98/ME -käyttöjärjestelmien mukana. Ne perustuvat Messengerin versioihin 3 ja 4. Messenger-keskustelut voi myös tallentaa ja tällöin ne tallentuvat lokeihin.

Yleinen käsitys, että MSN on pikaviestintäverkko, on virheellinen. MSN tulee sanoista Microsoft Network, ja sisältää kaiken Microsoftin Internetiin liittyvän sisällön, kuten Hotmail, Messenger, MSN.com-portaali ym.

Windows Live Messenger 8.0:ssa ei 7.5:een verrattuna ole juuri muuta eroa kuin ulkoasu ja parannettu tiedostojen lähetys- ja vastaanotto-ominaisuudet. Uudessa versiossa voi jakaa kokonaisia kansioita, aikaisemmin oli mahdollista lähettää vain erillisiä tiedostoja.

Lähteet:
taas linkitin suoraan, kun googletin sanan mese : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2008 - 14:39

voishan ton varmasti sanoa suomeksikin, mitähän se sitten olisikaan?