Kukas onnekas se pääsee/menee naimisiin yhdeksännen kerran?

Avainsanat: vanhankin sokeri sulaa suussa filmitähti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 08:55

Veikkaan Elisabeth Tayloria. Kaunis nainen, älkää kadehtiko, ei ole huonoa tuuria vaan hyvää!! Ei tarvinne mennä parinhakukisoihin, löytyy seuraa muutenkin!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista. Uutinen tosin taisi olla ennenaikainen...ei Lissu menekään naimisiin. Ainakin omien sanojensa mukaan. Joka tapauksessa kaunis nainen ja osannut hoitaa parisuhdeasiansa hyvin. Hyvä näyttelijätärkin vielä. Siinä meille naisen mallia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 00:32

Niistä 9 filmitähdestä yksi jotka käyttävät samaa Lux saippuuaa!
Taylor vai mikä hänen nimensä olikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 01:04

Amerikkalainen näyttelijä Elizabeth Taylor 78, menee yhdeksännen kerran naimisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:38

Elisabet Taylor

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:54

Elisabet Taylor

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:39

Huonoa tuuria on ollut näemmä miesten kanssa, mutta yrittänyttä ei laiteta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 19:58

Jo tuli useamman kerran todettua..Elisabet Taylor..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 15:45

Elisabeth Taylor. On ollut yksi suosikkifilmitähti, silloin aikanaan. Oli kaunis ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 21:43

voihan ihme,
ei vieläkään valinnut minua vaikka olen unessa useasti nähnyt sen tapahtuvan,
no ehkä sitten kymmenes kerta toden sanoo ..