Suomeen on perustettu uusi levy-yhtiö. Kuka tai ketkä perustivat ja mikä se on nimeltään?

Lisätty: 09.04.2010 - 21:49

Ahaa, tuo oli uusi minulle. On siis ilmeisesti kaksi uutta.

No niinpä tietenkin, VV mikä päivä nyt on? Mikä kuukausi ja vuosi? Ei ole aprillipäivä, ei...

Lisätty: 09.04.2010 - 22:24

Voi hyvät hyssykät. Miltäs vuodelta tuo viimeinen vastauksesi on? Odottaa edelleenkin nopean hämäläisen (vai miten se nyt oli) vastausta. Nauraa täällä hän. Pitää käydä hakemassa pieni tuoppi odotellessa. Sorto ja riisto, aprillia ainakin se, mutta toistan vielä, että nyt ei ole aprillipäivä. Kiitos.

Lisätty: 09.04.2010 - 22:39

yle.fi/alueet/hame/2010/04/p...origin=rss

Kumarrus ja nöyryys.. ja anteeksipyyntö. Sitä ollaankin vasta perustamassa. Saankohan anteeksi, kun en itse lukenutkaan tuota uutista tarkasti.

Avainsanat: yhtiö levy uusi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 21:46

mulle täysin outo juttu, mutta satuin näkemään uutisen :

Asko “Idols” Kallonen ja Niko Nordström ovat perustaneet uuden levy-yhtiön nimeltä Helsinki Music Company Oy,

www.stara.fi/2005/02/18/suom...evy-yhtio/

Lisätty: 09.04.2010 - 22:08

myöhästynyt aprillipila, linkittämäni uutinen on vuodelta 2005

Lisätty: 09.04.2010 - 22:13

nopeana hämäläisenä kerkesin vasta mukaan, älkää masentako

Lisätty: 09.04.2010 - 22:19

oiskohan tämä parempi

Kotimainen kestosuosikki Apulanta on perustanut uuden, hassun nimisen levy-yhtiön. Uusi levy-yhtiö on Aplunata Oy -yhtiön aputoimini, joka kantaa nimeä Päijät-Hämeen Sorto ja Riisto.

24.3.2010 siis melko tuore - mulle tosi uusi

Lähteet:
www.x-teevee.net/x-uutiset/a...B6ns%C3%A4

Kysyjän kommentti

http://yle.fi/alueet/hame/2010/04/paula_koivuniemi_ja_kari_tapio_uuteen_kotimaiseen_levy-yhtioon_1594530.html?origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 01:02

Tämä uutinen julkaistu 30.9.2009,

Apulanta on perustanut levy-yhtiön, Päijät-Hämeen Sorto & Riisto. Yhtiö käy parhaillaan neuvotteluja artistikiinnitysten kanssa.

- Ajatus pulpahti pöydälle eräässä kuukausittain Apulanta Oy:ssä järjestettävässä ”Artisti kuuntelee konttorihenkilökuntaansa”- tilaisuudessa. Henkilökunta oli alkanut väsyä toistuviin ”voitteko kysyä Tonilta antaako hän luvan tämän ja tämän biisin käyttöön” ja vaati kertakaikkista vastausta, jonka voi tarjoilla aina kysymättä. Wirtanen tuumasi, että eipä anneta lupia kellekään. Tehdään itse niillä materiaaleilla jotakin ihmeellistä! Kuten vaikkapa karaoke-dvd. Sehän lienee vähintä mitä voi tehdä fanien hyväksi, jos meinaa pitää pitkähkön keikkatauon, kerrotaan tiedotteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:40

Mulle ihan outo juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:30

En ole kuullut. Mahtuuhan maailmaa uusia musiikin tulkitsijoita ja heitä varten tarvitaan levy-yhtiöitä tuottajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 20:13

Minulla ei ole tietoa..