Kyllä nyt on jumppiksen naama naurussa, kun pisteli flamingot poskeensa. Ketuttaako meitä muita?

Lisätty: 09.04.2010 - 21:31

yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymp...origin=rss

Miten me voimme vahtia, että nyt jumppis ei matkusta Saksaan maistelemaan tuota??

Avainsanat: tuhma teko kettu ahmatti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 23:29

Kävi täällä ja tarttui suomen lipun värit. Viime kesänä haikarapari etsi meiltäpäin pesäpaikkoja.
Joku kirjoitti että olivat nuorisoa joka ei ymmärrä hommista vielä, mutta tykkäävät matkustaa?

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Jumppis, tunnusta pois, että sinä ne söit...helpottaa kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 21:24

Ei ole varmaa oliko se jumppis kettu,kun se voi olla vaikka sepe supi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 21:29

kyllä ketuttaa, hesalaisena veronmaksajana joudun ostamaan uuden flamingoparven

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 21:56

Ei se mikään kettu ollut. Päästivät taas sen ahman juoksentelemaan ympäriinsä. Eikä mennyt pitkälle kun oli ruokaa lähellä. Voi olla, että jumppiskin sai osansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 06:39

Kyllä ketuttaa ja on hänellä vaan virne naamalla, ja odottaa jo seuraavia flamingoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:42

Kyllä ketuttaa ja pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:28

Pari pelastunutta lensi kettuvapaalle pellolle pelosta valkoisena ja huusivat melkeimpä hädissään.