Jo on aikoihin eletty?

Carlsberg kielsi työpaikalla juopottelun – työntekijät heti lakkoon!

www.stara.fi/2010/04/09/tyop...i-lakkoon/

Avainsanat: onko se tälläista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:51

Voiko tämä olla edes totta!!Vai vielä kaljat työpaikalle ja työpaikalla.Ottaa ohimoon, nuo kaljahemmot muutenkin.

Kysyjän kommentti

sanos muuta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 20:59

saavutettujen etujen menettäminen on kova paikka missä tahansa työyhteisössä, riski paikka edes yrittää karsia, lakkohan siitä seuraa

(on muuten ihan tosi juttu, olen ollut kyseisellä työpaikalla vierailevana 'tähtenä' pariinkin otteeseen ja sosiaalietuihin kaikille kuului nuo päivittäiset kiintiöpilsnerit)

ps. oli muuten ihan sinun näköisesi veijari joka listi Korkeasaaren flamingot, miltäs maistui ?

www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...5255961006

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 21:05

Kyllä minä sen ymmärrän jos pikku "flunnssassa" pienet napanterit tekee. Ei se mitään paranna, mutta pikku "punssissa" on kivampi sairastella.
Jos joku olisi kysynyt onko sellaista työpaikkaa, missä jääkaapissa on kylmää olutta tarjolla päivän piristykseksi. En olisi tuota ikinä uskonut. Tosiaan johan on aikoihin eletty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 21:18

No voe mahotonta. Kaekkee sitä kuulookii, kun kaljaetu työmualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 21:22

No on tosiaankin aikoihineletty,kun olutta ei enää saa juoda työaikana,kyllä ottas päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 01:31

No niin Flamingo santeri, Carlsbergit vielä kyytipojaksi, niin kyl on hyvvää!

Hatuttaahan se varmaan kun hyvät työedut menee sivu suun, mitä siitä työnteosta tulee jos olutta pitää pitkin päivää lipittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:39

Enpä ole kuullutkaan sellaisesta , että työmaalla on oluet sallittu.
Kaipa se työnteko on luistanut, ainakin juomia on riittänyt tarjontaan.
Saas nähdä miten käy, juodaanko edelleen ja Carlsbergit kallistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:52

Meidän edes mennyt naapurin poika, meni joka aamu töihin humaltuneena jo valmiiksi. Mutta ei elänyt kun 42 v.aaksi .Kuin jossain se sallitaan. Ihmettelen minä.Viinaksien hinnat saisi viedä pilviin asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 22:38

Ilman muuta lakkoon,jos ei saa työmaalla juopotelle..Minullekkin joskus joku pappa tarjoaa ihan konjakkipaukut...että jaksan tehdä hommat loppun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 09:04

Päivttäinen "ransuuni" on ollut vanha perinen mutta ei kait sentään nykyaikana? Mitenkähän itänaapurissa, mahtaako siellä olla työpaikkajuopottelu nykyään kielletty?