Joko olet ostanut "uutta kaalia"? Mitä ruokaa olet tehnyt?

Lisätty: 09.04.2010 - 19:26

Tekeekö teistä kukaan enää maitokaalia???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 18:48

ostinpa sellaisen pikkaisen toissapäivänä,
siitä ja pääsiäisestä jäneen viulunjämistä rakenneltiin yhdensortin lammaskaalia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 18:53

Ostin tänään uuden sadon kukkakaalin ja laitan sen lisukkeeksi huomiselle ruualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:03

En ole vielä nähnyt sitä kaupassa,mutta jos sitä huomenna löytyy meidänkaupasta niin varmaan ostan ja teen kaalilaatikkoa ,et syön raakana.Kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:12

En ole ostanut uutta kaalia. Ruuaksi tein lihamakaronilaatikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:23

Ostin keräkaalin lähikaupastamme muutama päivä sitten ja tein siitä riisin, perunan ja jauhelihan kanssa kaalilaatikkoa jonka maustoin jauhelihamausteella, suolalla, yrttimausteseoksella ja pienellä pippuriseosripauksella. Hyvää tuli vaikka itse sanonkin. Jos kaalia on ensi viikolla tarjolla edelleenkin aijon tehdä siitä sitten kaalikeittoa johon tulee jauhelihan, mausteiden sekä perunan lisäksi tomaattisosetta purkillinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 20:08

Minäkin huomasin, mainoksen uudesta kaalista ja on ostoslistallani heti kun menne ruokakauppaan.
Teen lihakaalilaatikkoa, on herkkuruokaani, inhosin ennen sen tekoa, mutta sain reseptin, missä
riisit laitetaan keittämätönnä mukaan. Kiva oivallus Pipsalta.
Äitini ennen teki maitokaalia,mutta ei taito ole periytynyt minulle.enkä muista enään miten se tehdään.
Voishan sen netistä löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 21:01

En ole vielä huomannut,että olisi uutta kaalia ollut kaupoissa.
Tein kyllä vanhasta kaalista kaalilaatikon tuli kyllä hyvää,kun leivinuunissa sai muhia pitkään kypsäksi..Minäkin laitan aina riisit keittämättä sekaan..mutta pitää olla tarpeeksi nestettä,kun riisit sitä imevät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 01:32

En ole huomannut uutta kaalia kaupassa, mutta ostan varmasti heti kun meidän kauppaan sitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 02:55

Mitäli osuu kohdalle niin Lemiltä Särän luita. Ei juuri maksaa mitääm ja keitän lihat eriin ja lammaskaali ja toinen ruoka on kaalipata oman maun mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:46

En ole vielä ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:23

Minun kaalini taitaa vielä olla kasvamassa.