www.youtube.com/watch?v=XjhvWf7OeEE näihin tansahduksiin toivottelen napsulaisille oikein aurinkoista viikonloppua ..

.. kokeilkaapas tehdä samaa , kuin tuo pingu.. :)

Avainsanat: tanssin tahdissa viikonloppuun :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 16:59

Ratkiriemukasta viikonloppua sinullekin!
Täällä on satanut koko päivän, joten rusketusta ei nyt kyllä saa, mutta haitanneeko tuo?
Mahtaisiko tiputanssin askeleet olla vielä hallussa, jos se kävisi? =)

Kysyjän kommentti

no voihan juku .. olin tiputansin kokonaan unohtanu .. tuo pitääkin muistaa, kun menenme kasaribilesiin , et tuo tanssi otetaan kyllä jossain vaiheessa mukaan sinne plattialle .. kiitokset kaikille vastauksistanne , jokaiselle annan bointsit .. täältä tulee nyyyyyyt ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 10:59

Kiitos samoin sinulle Ciby.Luulen että en samaan kyllä pysty mitä pingu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 11:56

Taisi olla nauttinut "tänttärintippoja"?
Riemukasta viikonloppua Sinullekin Ciby!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:31

Pingu on kyllä best! Mukavaa viikonloppua kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:57

Oikein hauskaa ja antoisaa viikonloppua sinulle Ciby!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:06

Iloista, riemullista ja tanssahtavaa viikonloppua Ciby.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:07

Mukavaa viikonloppua Ciby

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:37

Noinhan minä teen joka lauantai-ilta paikallisen baarin parketilla:))) vitsi, vitsi...

Tais olla PinguZumbaa!!! Hengästyttää!!! Hiki nousee pintaan!! Letkeetä viikonloppua!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 17:54

Voi miten ihana esitys. Hyvää viikonloppua vaan sinnekin päin.Opetellaampa steppaamaan.Siihen vaaditaan harjoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:20

Olipa hauska. Onneksi löytyy kaikki tarvittavat elementit tuolta pihalta vielä. Pitänee lähteä kaivonkannelle harjoittelemaan askelkuvioita. Oikein hauskaa viikonloppua sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 22:41

Oikein hauskaa viikonloppua..Oli mukava esitys..pinguilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 11:37

jo on aikoihi eletty, paparazit ovat jo ruvenneet kuvaamaan meikäläisenkin aamujumppaa, no nauttikaa siitä ja ottakaa opiksenne