Onkohan Kaamasen tiellä kauheasti mutkia ja kukahan siitä lauloi?

Avainsanat: kaamanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 22:52

kylläpä Junnun mukaan oli

"Kauheat mutkat on Kaamasen tiellä
paljolti liikennepainetta
Nuorgamin Jouni kun myymässä siellä
on kuulua potenssiainetta"

mutta tais ne mutkat olla murheista pienimpiä

www.sweetslyrics.com/407177....iseen.html

Kysyjän kommentti

Totuuden sanoja!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 10:19

Junnu Vainio.
www.youtube.com/watch?v=tGhL...p;index=13
Ei tuo niin mutkaiselta näytä. static.panoramio.com/photos/...048598.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:19

Juha Vainio.Junnu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:39

Junnu Vainio oli tämä laulaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:43

Juha Vainio eli junnu. ihan hyviä lauluja on hänellä olen kuunellut monesti matkustellessa autolla.Hyvin rentoa musiikkia kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:01

Junnu Vainio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:31

Juha Vainio lauloi sen. Eipä kait sinne liiemmin tierahoja ole annettu, eikä se kartassa niin kovin
mutkaiselta näytä. Jospa Ilkka Vainio katsoi tietä väärästä kulmasta.
Tie tunnetaan Kaamasentie 2855. Hyvän musiikkimiehen tuoni vei liian varhain.
(Luin juuri googlesta, että Ilkka varasti 14-vuotiaana kasetin ja hänen isänsä kiitti
siitä häntä.)Musiikkimies siis klopista lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:08

Junnu Vainio

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:00

Junnu lauleli. Itsekin olen ajellut Kaamasen tiellä, mutta... En nyt voi varmaksi sanoa, että oliko siellä mutkia vai ei.... Oli tiukkatahtinen pohjosen reissu about 15 vuotta sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 16:15

Junnuhan se lauloi siitä tiestä. Lapin tiet ovat melkoisen suoria niiltä osin, mitä olen siellä reissannut. Jospa se Kaamasentiekin olisi suoremman puoleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:17

Onhan tuota tullut ajettia mutta ei niin kauheessa kiireessä kun Junnu porukoineen. Kaikki tiet tuntuu mutkikkaalta kun riittävästi on nopeutta

Lähteet:
Luuttavasti kuitenkin eri syystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:01

Viime syksynä ajelimme Kaamasen tietä ja lauloimme ko. laulua. Olikohan mutkia...en nyt muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 21:21

Kyllä se oli tämä meidän Kotkan oma poika "Junnu" Juha Vainio..joka lauloi..Oli ihan mukava kaveri mitä nuoruudessa tapasin häntä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:09

Niinhän se Junnu Vainio tiesi kertoa - kokemuksestakohan kertoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:32

Ei kai siinä Junnun biisissä mistään mutkista laulettu. Oma muistikuva Kaamasen tiestä on, että kyllä melko suoraa menoa oli.