Oletko syönyt viipurinrinkeliä?

Meille sitä ostetaan 2 kertaa vuodessa,kevät ja syysmarkkinoilta ja nyt on markkinat.

Avainsanat: viipurinrinkeli herkku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 09:46

Se on aika hyvää. En muuta voi sanoa, tuores rinkeli.Tykkään ostaa markkinoilta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 10:01

Vakio-ostos kunhan vaan silmiin osuu. Hyvä on ja herkullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:33

Onhan noita silloin tällöin tullut syödä mutusteltua ja hyvältä on joka kerta maistuneet, tuoreita kun ovat aina ostohetkellä olleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:52

Ku lahes synnyin ja asuin niin kerran kk oli torilla markkinat ja niitä viipurin rinkilöitä oli aina ostettava!Lahes ku asu paljo karjalaisii ja isä-äijäki sielt kotosi.Lahes on vähä oma murre ja nyt sen kuulen kun pari vuosikymmentä ollu jo pois sieltä.Mut en kato TAAKKE=(taakse).

Lähteet:
Sinne se jäi grammarkii pöyäl soimaa ku myö lähettii...(Sleepparien laulusta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:04

Olen syönyt ja hyviä ovat, ihan vesi tulee kielelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:34

On tässä syöty rinkilä jos toinenkin. Viipurin rinkelit tuoreena hyviä, mutta ei monen viikon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:09

Olen maistanut,enkä välitä ostella enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:31

Karjalaisii herkkuloi..
Yhe kesä teinkii heit, ko ei muut työt olt, .. nii mie sit rinkilöitä vääntelin... kaupaks hyö männiit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 16:17

Montakin kertaa olen syönyt, mutta en syö nykyisin. On sellaista kuivahkoa pullamössöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 17:20

entisaikaan ne olivat sellaista ' mökki- ja veneilypullaa' eli kesäaikaan viikottain löytyi kahvikupposen seuraksi, nykyään tosi harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:28

Pari kertaa vuodessa tulee ostetuksi markkinoilta tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 22:08

En osta itse markkinoilta,mutta kyllä söyn jos joku tarjoaa..Ei ole mitenkään minun himo näihin viipurin-rinkeliin..vähän liian kuivia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 03:12

Olen mutta tänään oli aivan liian hyvä sää lähteä markkinoille.

Lähteet:
Valmistajia on täälä useita

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:08

Muutama haukkapala on tullut suuhun jo tähän ikään laitettua.