Onko leipä riittänyt ja särvin leivällesi lakkolaisten lakkoillessa?

Pikkuleipomot leipoo ja eilen ostettiin ihanaa ruisleipää mikä oli vielä lämmintä kotiin tuotaessa.Saunapalvia haetaan tänään torilta,kun on markkinat.

Avainsanat: leipää palvia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 10:20

Minä en mitään hamstrausta harjoita, ja aina jotakin syötävää kaupoista löytyy. Nyt minä vaan odotan uutta hellaani , jäi ahtaajien lakon vuoksi satamaan ja on vieläkin siellä, ei mitään paniikkia kuitenkaan ole ruuan tai hellan suhteen, en halua että lakko-oikeutta rajoitetaan. "Eduskunta tai hallitus ei ole ikinä lakkoillut liian pienestä palkasta, ovat yhteisymmärryksessä aina valmiita sitä nostamaan."

Kysyjän kommentti

Sattui mukavasti,et just sain kokeiltua palkin toimivuuden.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 09:51

Kyllä leipä on hyvää ja aika tuorettakin .Vaikka ovat lakkoilleet.Toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 09:54

Ei ongelmia kunhan vain jauhoja ja hiivaa riittää. Pyöräyttelen muutenkin silloin tällöin sämpylöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:03

leivon ite sämpyläni aina kun mahdollista. sikakallista tuo kaupan leipä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:38

Gluteenitonta leipää eivät olleet hamstranneet, ne pienet leipmot eivät oel lakossa ja ne tuotteet ovat sen verran kalliita ettei normaalin leivän ostaja haksahda niihin edes pakkoltilanteessa. Kyllä ruoka riittää kun on kyse muutaman päivän lakosta, ihan typerää ostaa mitään varastoon. Tarvittaessa osaan leipoa itse leipää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:46

Hyvin on leipä riittänyt.Eilen käytiin Lidissä siellä oli leipää vaikka toisille jakaa,ja samoin oli S-Marketissa.Ja kyllä ilman leipää jonkun aikaa pärjäiskin,vaikka loppuisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 11:09

ei mitään puutetta , jot lakkoilkoot ihan rauhassa .. enkä mitään ole hamsrannutkaan , jot en pelkää nälkään kuolevani ainakaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 11:54

On ollu riittävästi leipää.Ja eiku leipomaan, jos meinaa loppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:01

Leipää ja särvintä leivän päälle on elintarviketyöläisten lakosta huolimatta riitänyt aterioillemme ihan hyvänlaisesti. Muistakaan tuotteista ei ole vielä ollut puutetta. Tästä syystä en usko, että jatkossakaan niiden puutteen takia tulisi hätätilä. Jos kuitenkin tulee niin sitten ei auta kuin leipoa leivät itse, kalastaa kalaa järvistä ja hakea lihat, vihannekset ym. senkaltaiset syötävät suoraan tuottajilta. Saavat siis elintarviketyöläiset lakkoilla aivan rauhassa minun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:47

Leipäkö se nyt ensin loppuu, kuulin asiasta vasta äsken. Kait se sitten muuhunkin vaikuttaa jos se
pitkittyy.Millon mitäkin saisi raahata selkä vääränä kotiin. En osta mitään varalle, pussi on sämpyläjauhoja
ja kuivahiivaa. Mitä se yksi ihminen nyt kuluttaa, pientä pyöreätäkin on paketti ylähyllyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:12

Riittävästi on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:04

Kyllä nuo kaupan hyllyt notkuvat vieläkin. En usko minkään loppuvan. Tai ainakin korvaavaa tuotetta on varmasti saatavilla. En ole hamstrannut, enkä koe sitä tarpeelliseksi toimenpiteeksi olleskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 16:19

Ihan tuoretta leipää sain tänäänkin kaupasta eikä mitään muutakaan jäänyt puuttumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:31

Ei ole huomannut mitää suurempaa vaikutusta vaikka hamstereita olikin runsaasti liikkeellä. Sen verran on ollut että olen tiellä pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 17:29

muutaman päivän leipurien lakko ei hetkauta mihinkään,
se on lähinnä tukitoimi painonvartijoiden pysrkimyksiin (tai sitten ei kun hysteerisesti hamstraavat kaiken minkä kiinni saavat)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:30

Leipää on riittänyt ihan hyvin. Tänään Kuopion kaupoissakin leipähyllyt olivat ihan kukkuroillaan leipää. Oliko joku lakko meneillään? Ei sitä ole ainakaan täällä päin huomannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 23:16

Kyllä näytää kaupoissa vielä leipää olevan. Minua ei haittaa vaikka leipähyllyt olisi tyhjänä..Pistän liepäkoneeseen aineet niin saan...ruisleipää ja vaaleaa leipää...vaikka toisille jakaisin..
Juustojakin löytyy jääkaapista,mitä laittaa leipien päälle..ja muutakin leikkelettä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 02:27

Ihan normaaleilla ostoksilla ollaan selvitty. Ostimme kyllä varalle jauhoja, muttei sitten tullutkaan leivottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:05

Vallan mainiosti. Mutta kauppojen hyllyt näyttivät oudun tyhjiltä kun iltapäivällä kävin.