Millaisia tauluja löytyy seinältäsi hiilipiirros, akvarelli- vai öljyvärimaalauksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 09:49

Seinälläni on hiili piirros, Saplinista ja vaimosta ,jotka kävelee yhdessä.Aika iso, tyttäreni piirtämä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 09:44

Minulla on yksi arvotaulu mikä on öljyvärimaalaus,muut ovat sitten sisustustauluja ja kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 09:52

Kaikkia noita löytyy seinältä. Eivät tietääkseni arvokkaita (pitäisi kai kysyä), mutta miellyttävät minun silmääni. Pari niistä erittäin vanhoja.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:15

Meillä on öljyvärimaalauksia ja pari hiilipiirrosta tunnetulta taiteilijalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:28

Omia akvarellitöitäni aika monta. Sen lisäksi tunnettujen taiteilijoiden töitä, osan olen perinyt ja aika paljon on tullut itse ostettua. Kun mieheni ja oma maku taiteen suhteen poikkeaa hieman, on erilaista tuotantoa sen seurauksena tullut hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:48

Meillä on olohuoneen seinällä öljymaalattu järvi maisema taulu.Siinä se on jonkun aikaa jo ollut.Anopilta saatu kun ei hänelle mahtunut asuntoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 11:01

Öljyväri, posliinimaalaustauluja ja suurennettuja matkakuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 11:14

kaiken laisia löytyy , mut ei vaan seinätilaa , kun tuo luonto kaikessa kauneudessaan näkyy joka puolelta ja ne ovatkin parhaat taulut .. muuttuvat sitä mukaan , kun vuoden ajatkin...niitä isoja tauluja onkin tässäkin olkarissa kolmekappaletta , jotta niitä kyllä aina ihailen .. suuri taitelija niitä muuttelee .. jota niihin en koskaan kyllästy :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:06

Öljyvärimaalauksia löytyy useampi, ja muutama laminoitu taulu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:43

Mummolla ei ole yhtään maalausta seinällä. On vain nuoruus-ja keski-iässä itse ristipistoilla tehtyjä
useita tauluja, lasitettuna ja kehystettynä.
mm. iltakellot, tuhkimo, suojelusenkeli ja sitten mainitsemisen arvoisena pidän taulua, jossa Jeesus
auttaa mereen vajoavaa Pietaria. Ei öljyvärimaalauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:13

Kaikkea kolmea löytyy,taiteilijoiden tekemiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:31

Öljyvärimaalauksia pari kappaletta, kollaasityö, sit on jokin lyijykynätyö 1950-luvulta ja yksi, jonka tekniikkaa en tiedä, mutta minusta erittäin herkkä ja ehkä eniten minua koskettava... Vanhoja tauluja, muttei mitään nimekkäiden taiteilijoiden tekemiä, siis arvotauluja ei ole. Pari keraamista Heljä Liukko-Sundströmiä ja puureliefi, 1940 luvulla maalattuja seinälautasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 16:35

Ei mitään noista. On vain suurennettuja valokuvia ja lapsenlapsen tekemä pääsiäisaiheinen piirustus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:38

Arvokkain öljyvärityö on Lappeleisen taiteiljan Veli Koljosen maalaama
www.freewebs.com/veekoo/
Olen teettänyt yhden purjelentoaiheisen oljyvärityön Lappeenrannassa ja vastapainoksi julisteita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:22

muutama öljy, pari akvarellia ja yksi etsaus

kaikki kotimaisia ja ammattilaisten tekemiä, arvoa taitaa olla lähinnä itselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 02:26

Ykis ikivanha öljyvärimaalaus, jonka olen saanut isoäidiltäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:05

Vain yksi ja ainoa öljyvärimaalaus ja sitäkin upeampi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 20:27

Joku öljyvärimaalaus..hiilipiiroskin löytyy oma muotokuva..kyllä siintä minut tunnistaa hyvin..Tallinan laivalla piiretty..