Käytkö huutokaupoissa mielenkiinnon/ostamisen vuoksi vai et ollenkaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 19:35

en ole käynnyt sen jälkeen kun postimerkkeily harrastuksen lopetin
ja siitä on jo melkein yhtä pitkä aika kuin polvihousuista luopumisesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 09:45

Käyn miellenkiinon vuoksi välillä tulee ostettuakin.Riippuu tavaroista ,hinnasta.Elikkä paljolti huutajat ratkaisee innostuksen.Mitä jää käteen.Jos jostain tykkään ja miellyttää niin tottahan huudan .Mutta hinta on joka ratkaisee paljolti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:04

en ole koskaan käynyt. monesti olen miettinyt, mutta ilmoitukset olen havainnut viimetinkaan. ehkä ensin mielenkiinnosta - varmaan kyllä jäisin koukkuun .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:50

En käy huutokaupoissa. Mutta olen katsonut telvisiosta joskus ohjelmia jossa huutokaupataan jotain tavaroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 11:59

En ole koskaan käyny.Mielenkiinnon vuoksi voisin käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:54

Ennen vanhaan hyvään aikaan minun lapsena ollessa taloissa oli usein huutokauppoja, jos esim asunnonvaihdon yhteydessä oli liikaa kamaa. Ja kyllä moni vielä minun lapsuudessani maa-tilkuilta, joutui ulosottovelkojen vuoksi lähtemään usea perhe. Tavarat oli ulkona ja myös eläimiä myytiin huutokaupalla..
Aikuisena ihmisenä en ole käynyt huutokaupoissa, paitsi Eemil, Eemilin sarja mukana.
Hersyttävän hauskaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:08

Käyn huutokaupoissa, kun niitä on. Muutaman hyvän löydön olen tehnyt, joskus myydään arvotavaraa pilkkahintaan, kun ei tiedetä oikeaa arvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:14

En ole koskaan käynyt huutokaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 16:36

En käy huutokaupoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 23:21

En ole nykyään käynyt huutokaupoissa.. Lapsena kun olin maalla..piti käydä kaikki mahdolliset huutokaupat...ihan uteliaisuutta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 02:25

Ollessani ihan pieni, poikkesimme jollain maakuntamatkalla myös huutokauppaan. Haluaisin mennä katselemaan ja mielellään ostamaankin, mutten tiedä minne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 03:25

Hyvin harvoin, tosin kerran löytyi tee/puuro/soppa kupille pari eli iso kuppi+alusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:04

Siinä kaupassa en ole käynyt koskaan.