Kuinka kynttilän talin saa poistettua lasiastiasta?

Kynttilä on ostettu omassa lasisessa astiassaan. Nyt tahtoisin säilyttää koreat lasi astiat.

Avainsanat: kynttilä pois astiasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2010 - 14:21

Ensin isommat rapsit pois. Sit vähän kerrassan lämpimämpää ja taasen lämpimämpään vetee .Lopuksi kiehuvan kuumaa vettä anna seisoa siinä että sulaa steariinit.Sit voita harjalla ja pesuaineella pestä puhtaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2010 - 14:23

koeta varovasti "kraapia" suurimmat pois. sen jälkeen pienet jäämät voi saada pois erittäin kuumalla vedellä vaikka. joskus kuluu vaan käytössä - riippuu niin siitä astiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 14:24

Kuuma vesi on aina ollut tehokas.Yritä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2010 - 14:58

Kuumaa vettä minäkin laitoin ja hetken päästä irtosi ihan hyvin. Isommat talit kannattaa ensin kaapia varovasti vaikka veitsellä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 16:38

Kuumalla vedellä lähtee varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 17:09

Isommat steariinit kaavitaan pois ja kuumaan pesuaineveteen hetkeksi likoamaan. Poista loput steariinit hankaamalla tiskirätillä, voit käyttää apuna astianpesuainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 19:16

Enimmät rapsuttelet varovasti pois ja sitten kuumalla vedellä pesu. Jos ihan ehtaa lasia, voit laittaa jopa kiehuvaa vettä. ja ihan lopuksi vielä astianpesuainetta tiskiveteen ja harjailet puhtaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 20:33

Raaputa suurin tali pois ja sitten kuumaa vettä..Vielä on sitten konsti jos ei ole lähtenyt..ota imupaperi ja laita tuhrukohdan päälle ja lämmin silitysrauta..niin imee loppu talin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:35

Rapsuttelemalla ja tiskiaineella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 11:49

laita lasi kattilaan,
täytä vedellä ja lisää pesuainetta,
lämmitä lähes kiehuvaksi ja sen jälkeen peset lasi ja kattilan ennenkuin jäähtyvät,
kaikki steariinit ovat viemäriverkossasi mutta lasi on puhdas (samoin toivottavasti kattilasi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2013 - 20:13

Lasiastiasta tali lähtee helpommin kun rapsuttaa irtoavat talit ensin pois ja laittaa astian tiskikoneeseen ja puhdasta tulee!