Onko koneesi koskaan"ulvonut kuin palosireeni"?Äsken pyysi lisälaajennusta ja kun aloitin niin texti:"Haittaohjelma"?

Koirakin pelästyi kun kone alkoi ulvomaan...Ilmeisesti toimii hyvin tuo maksuton avast antivirus jonka joskus ihan amatöörinä sain ladattua?Käski lopettamaan ohjelman ja tein niin tai sammutin koko koneen.Entä jos olisin vaan yrittänyt jatkaa,oisko Wiirus iskeny?

Lisätty: 08.04.2010 - 12:01

Idalla se vasta kone on kun näit minulla oleva acerin....Niin onkin oikeasti ja tyytyväinen olen ollut...;-)

Avainsanat: virustorjunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 11:51

yleensä pidän läppäristäni äänet poissa, joten ei ole ulvonut, pariin otteeseen kyllä näyttö on samasta syystä vilkkunut kuin olisi ollut diskovalot päällä ... pääasia että huomaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.04.2010 - 11:55

Kyllä varmasti oli Wiirus iskenyt ja pahan kerran. On hyvä joku pitää huolta koneestasi ja - sinusta.
Ei ole meillä päin tavattu ulvovia acereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 14:19

En ole koskaan nähnyt ulvovaa tietokonetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 21:39

Ei ole meidän kone ulvonut..ainakaan tähän päivään mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 08:24

Kone ilmoittaa, tai itse asiassa virustorjunta koneessasi ilmoittaa viruksen löytymisestä, sen jälkeen se ilmoittaa sinulle suositeltavan toimenpiteen, yleensä yhteyden lopettaminen, konetta ei tarvitse sulkea, riittää kun klikkaa siitä "keskeytä yhteys" ja voit jatkaa mitä olit tekemässä,Avast hoitaa viruksen ns virus karanteeniin, niinkuis huomasit Avast toimii hienosti.

Lähteet:
avast.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 11:46

Kerran on näin tapahtunut ja säikähdin niin kauheesti, hyvä etten tuolilta pudonnut. Oli viiruksesta minullakin silloin kyse. Ja avast on myös täällä. Hyvin toimii, täytyy myöntää.