APUA ! Tietokoneeni on kaapattu. Miten saisin kaapparin ulos ?

www.aijaa.com/v.php?i=6034023.jpg
Jos tiedät kissan pentua 6-10 viikkoa niin haen kauempaakin.
Olen kysellyt usealta taholta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2010 - 10:13

hommaa hiiri siihen ulkopuolelle

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2010 - 10:08

On tosi söpö kaappari, odota seuraavaa poikuetta, kesän kynnyksellä niitä pitäisi taas syntyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 10:17

Nyt minä vasta tajuan mikä se "konekaappari" on. Ei taidakkaan olla kysymys terrorismista vaan ihan jostain muusta.
Hyvää kevättä Lettupinolle. Onkohan tuo tapaus hilloa siihen Lettupinon päälle!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2010 - 10:36

Voi että vähäviisas vei sanat suustani. Tarjoankin sitten kermalautasta - ja oikeaa kermaa nimenomaan - siihen koneen eteen pöydälle. Jos sekään ei auta, niin sitten sinun pitää hankkia äkkiä toista sukupuolta oleva kisuli katselemaan ruudun taa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 11:30

voisitko ajatella ,et löytötalosta , esim...kissa tai eläinlöytötaloista....niitä ei sieltä saa kylläkään ilmaiseksi. koska ovat sirutettuja ja eläinlääkärin tarkastamia, mutta taatusti terveitä....onnea etsintään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 11:42

toivottavasti löydät kisulin. meillä on kanssa nyt etsiskelyssä. opetan sen hiiiirmuiseksi hiirenpyydystäjäksi. maalla kun ollaan ja pellot ympärillä. meinaatko omasi pitää siinä hiiren vieressä ystävänä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 11:56

Kevät on tulollaan, ja pentuja syntyy. Toivotaan että löydät mieleisesi. Kermalautanen minultakin kisulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 14:22

Kevät tulee ja kissanpentuja.Odottele kärsivällisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 17:22

Ehdotan samaa kuin Ciby. Löytöeläintaloissa on ajoittain ruuhkaa ja olisihan se hienoa tehdä hyvä työ ja antaa koti kodittomalle.

Googletin uteliaisuuttani juttuja Jyväskylän löytöeläintalosta, mutta siellä homma oli ulkoistettu löytöeläintarhan pitäjälle, joka sai syytteen kissantaposta (Huh). Oheisessa linkissä asiasta enemmän.

www.oikeuttaelaimille.net/fo...p;st=&

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 21:42

Kyllä niitä kesään menessä taas syntyy..ja varmaan jostakin löydät suloisen kissan-pennnun...muista sitten pitää hyvää huolta kisulista..