mitä mieltä olet sauvakävelystä?

Avainsanat: sauvakävely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 22:04

Mie en oo viel sauvalla kävelly, se kun on niin ohutkin etten taia sen päällä ees pysyäkään??? no, vitsi, vitsi...

Must on ihan jess, mut ehkä jos lähtisin tohon niin en ihan yssissein, vaan haluisin kamun mukaan, kylläpä se siitä sitten ja kunto kohhois meipii, hyvä juttu kummiskii.

Lisätty: 23.08.2008 - 22:28

erkkipoika vastas tuossa alla aika viisaasti noin 0-vuotiaaks, kävin kurkkiin nimittäin tota profiilias.he.hhhee

Lähteet:
tässä tunnin pohiskelin tuot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 22:13

oikein tehtynä se on tehokasta mutta jos sauvoja vedetään perässä on se naurettavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 23.08.2008 - 22:17

Kylhän noita paljon näkee. Itse en ole viellä lähtenyt, tarpeen kyllä olisi liikunta kaikinpuolin. Näkee niin monenlaista tyylii. Pitäisi harjoitella oikeet otteet. Vaikka tärkeintä ei ole taivalluksen tyyli vaan onnellinen ja iloinen reipas lyyli! Sauvat kyl on tuolla varaston nurkassa odottamassa pimeitä iltoja ja inspiraatiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 22:47

Tehokasta on liikuntalajina, mutta kertakaikkisen kahelin näköistä. Ite en ilkiäis moista harrastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 22:59

Lahjasauvat vajan nurkassa, en ole valoisaan aikaan käyttänyt, kymmenen kilometriä päivittäin ilman sauvoja on piisannut ihan hyvin. Todennäköisesti alan käyttää sitten kun en enää muuten pysy pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 23:22

Sauvat on eteisen nurkassa, mutta eivät vielä ole vieneet kävelylle. Oikein käytettynä olis kyllä hyötyä niska-hartiaseudulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 11:40

olen kävellyt sauvoilla ,ja myös puujaloilla,hauskaa oli ,mutta suksisauvat on liian pitkät niilläkin toiset kävelevät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 16:49

Kaupungissa en kehtaisi sauvojen kanssa liikkua, maalla kyllä kokeilin kerran sillä tuloksella että puolessavälissä matkaa olisin halunnut viskata sauvat lähimpään pusikkoon ja jatkaa normaalia kävelemistä. Ehkä olen vain liian laiska kyseiseen hommaan tai sitten vain väärää kohderyhmää. En kyllä epäile ettei sauvakävely olisi tehokas liikuntamuoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 16:54

Tekee iloiselle mielelle, kunsauvojia tulee vastaan. Komiikkaa parhaimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 15:55

Äitini joskus voitti juuri hänelle tehdyt sauvat (kisassa piti pistää pituus, että sauvat tehtäisiin sen mukaan) , ja minäkin niillä sitten kokeilin kävellä. Tykkäsin kamalasti, ja mentiin sitten yhdessäkin kävelemään, kun toisetkin sauvat meillä on. Nyt en ole sitä pitkään aikaan harrastanut, kun olen enemmänkin rullaluistellut. Niidenkin kanssa voisi käyttää sauvoja, enpä ole vielä kokeillut. Sauvoilla pääsee kivan nopeasti eteenpäin, ja niiden nojaan on mukava nojata. Enpä tiedä, tykkäisinkö vieläkin, kun onhan sioitä jo vähän aikaa. Pitäisikin kokeilla...

Lisätty: 26.08.2008 - 15:56

Jotenkin sekava tuo vastaukseni Ò_ô