Mikä 3 kuukautta myynnissä ollut tuotemerkki 1993 vedettiin myynnistä liian suuren suosion vuoksi, mutta tuli myöhemmin takaisin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 08.04.2010 - 07:57

Olipa hyvä että tuli takaisin. On mitä mainioin juoma.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 23:44

olix salmiakkikossu .. kaame juoma , jonka sais kyl poistaa kokonaan markkinoilta .. minun mielest ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 23:48

Ciby vei juoman suustani!
Minä voin kipata osuutesi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 23:50

On niitä pahempiakin juomia Salmiakki Koskenkorva tuli jälleen myyntiin 1. maaliskuuta 1995, nyt vähemmän alkoholia sisältävänä ja kalliimpana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 01:07

Nuoriso piti karamelliviinasta. Salmiakkikossun maku piti muuttaa pahemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 07:09

Olikohan se baarimestari Jari Sillanpään keksintö salmiakkikossu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 08:49

Salmiakkikossu se oli, olen maistanut enkä pitänyt, mutta minun makuni ja tottumusteni mukaan ei tietysti juomiakaan valmisteta. En pidä väkevistä alkoholijuomista ja jos minun makuni ratkaisisi, kuivaa olisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 09:08

Oiskohan ollu salmiakkikossu,en ole maistanut, enkä maista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 17:48

Ah niin mustanraukea ihme juoma. alko saavutti myyntiennätyksen1.1.-9.3.1993 myymällä tätä juomaa 383 000 litraa. Suosio nousi päähän ja pidettiin tauko, kunnes se tuli laimennettuna myyntiin.
Ja juoma oli salmiakkikossu, onko perää, että Jari Sillanpää on sen keksinyt, vai lisättiinkoö siinä
Jarin suosiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 02:51

Enpä tollasesta tiennytkään. Onnellisen tietämätön...