Mikä monien suosikki alkoi pyöriä telkkarissa 1992, ja jatkuu yhä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 17:06

Amerikkalainen saippuasarja K & K

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 23:35

kaunarit oiskos .. elikäs kauniit ja rohkeat joissa on kuoleetkin jo heränneet henkiin ainakin 10x .. jossa kaikki ovat naimis 10x samojen tyypejen kans ...ja koko sarja sais kyl jo loppua .. hyvää katselu aikaa menee aivan hukkaan .. itse en sitä seuraa just sen takia , kun en kestä murisematta noit heitin juttui .. kuollaan , eletään ja taas kupsahdetaan .. erotaan , vihitään , seukataan ym.. samaa samaa .. ei ole mun sarjani laisinkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 02:42

" Historiikki-muistelo

Kauniit ja rohkeat -sarja, The Bold and the Beautiful, alkoi Suomessa vuonna 1992 ja Yhdysvalloissa 1987. Tammikuussa 2007 Boldis täytti Suomessa 15 vuotta.

Kauniit ja rohkeat
De vackra och de djärva
The Bold and the Beautiful
1992-2007 "

Lähteet:
www.mtv3.fi/ohjelmat/kauniit...ikki.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2010 - 07:54

Älyvapaat kauniit ja rohkeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 09:11

Ikiihana kauniit ja rohkeat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 10:16

lastenohjelma rike ja roke

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 12:16

Idioottit kauniit ja rohkeat,itse en voi sietää sitä sarajaa ollenkaan,en voi katsella sellaista soopaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 15:25

Kauniit ja rohkeat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 17:38

Kauniit ja rohkeat, katsoin jonkun ajan pysyäkseni ajassa mukana. muuta sitten minä sekaisin.
On tosi kaunista ja rohkeata,he kuolevat nousevat haudoistaan,lapsia on jos jonkinlaisia.
Ei mitään tolokkua, perhepiiri pyörii keskenään. On siinä jälkikasvulle selittämistä,kuka kukina on toiselle.
saisi varmaan ihan ihka oman mitä,missä ja milloin kirjanheistä.
Se katsokoon jota huvittaa, mulla on yksi nappula huom. ei napsu, joka kauniiden tulvan katkaisee.
enkä ole pahoillani, vaikka joku katsookin, itse sen osaa aprikoida

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 17:55

Kauniit ja rohkeat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 18:51

Samaa sekasotkua pyörivä kauniit ja rohkeat.