En tiedä miten useasti tätä on tänä keväänä jo kysytty, mutta kuitenkin. Joko on kesärenkaat alla? Minulla perjantaiksi vaihto til

Lisätty: 07.04.2010 - 22:11

Sirkkaliisa Savitaipaleella se on mersu

Avainsanat: suvikumit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 22:36

Täällä on vielä osaksi liukkaat tiet. Että vaihto jää vielä myöhempään ajankohtaan.

Kysyjän kommentti

Turha vaihtaa liian aikaisin varsinkin jos sivuteitä ajelee ja yöllä pakastaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 20:04

Meidän autossa on talvirenkaat edelleen..enkä tiedä koska vaihdetaan kesärenkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:05

Ei voida ajatellakaan, ennenkuin lumi sulaa pihasta ja jää liittymätieltä.
Näillä säillä viikon parin päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:13

Huolto tilattu tulevalle maanantaille. Samalla käynnillä vaihdetaan myös kesäpyörät. Tämähän tarkoittaa ilman muuta sitä, että kevät alkaa tosissaan ensi viikon alussa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:32

viikon viellä aioin jyrsiä noita teitä nastoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:01

Viikko vielä ja lounaissuomessa kesä koittaa. Renkaat vaihtoon, auto pesulle ja lähtö mökille.
Lokakuussa kaupunkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:34

Riippuu missä asuu.
Oulussa nyt ei viel kyllä, mutta ehkäpä katellaan toukokuulle.
Kokemuksesta opittu, vaikka nyt tiet sulat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:39

Vaihtakaapa jo tekin napsuilijat autoonne sellaiset renkaat, joita ei tarvitse vaihdella useaan vuoteen.
Minulla on sellainen pieni punainen kasaanmenevä biili, että ei niitä renkaita ilmatakkaan tarvi.
Talvella meinaa vain joskus pyörien ja haarukoiden väliin lumi pakkautua, joten on jalkauduttava
niitä potkimaan pois.
Pesu- ja puunaushomman kyllä hoidan kun tarvis vaatii.Automerkki minulla kotimaisella polltto-
aineella käyvä rollaattori, lempinimi rolli. Pahemmin ei sormet rasvaannu, eikä niitä v:llä alkuisia sanoja kuulla olenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 22:34

just tuo ukkokulta ne vaihtoi molempiin autoihin ja hieman sit jään jännään, et jos sattuu tulemaan vielä jääkelejä , niin en kyllä uskalla uskalla lähteä ajamaan , kun mutaman kerran joudun aamusella starttaankin ...no mut ei kait nyt sentään enään jääkelejä, kun tänäänkin oli auringos terassilla liki 20 +... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 07:08

Yleensä oon vaihtanut vasta toukokuun puolella. Niin taidan tehdä nytkin. Hienoltahan tuo keli näyttää, mutta eiköhän se vielä räntää räväytä ja pikkupakkasia. Maltillisesti täällä maalla, kun ei yleiset kulkupelit toimi ja töihinkin pitäisi päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 09:17

Talvirenkaat on vielä ainakin viikon verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 02:58

Ehkä ensi viikolla voisi soitella vaihtoaikoja.