Retket Larnacasta

Osaisiko joku kertoa Finnmatkojen järestämistä retkistä? Aikomuksenamme olisi lähteä "punaisten kylien" -retkelle, joka suuntautuu Agia Napan alueen kyliin. Onko kokemuksia kyseisestä retkestä? Onko hinta (20€) sama lähtöpaikasta riippumatta?
Myös Troodos-vuoristo kiinnostaa paljon! Kannattaako mennä Finnmatkojen järjestämällä vai kansainvälisellä retkellä? Miten ne eroavat toisistaan, paitsi hinnaltaan? Järjestetäänkö kansainvälisiä retkiä vuoristoon myös Larnacasta? Olisi hienoa nähdä viinitilakin, sellaisella emme ole koskaan vielä vierailleet.. Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!

Lisätty: 07.04.2010 - 19:09

Kiitos vastauksestasi Tuutikki! Oliko lasipohjaveneretkellä oikeasti paljon nähtävää? Olimme Maltalla kyseisellä retkellä viime kesänä, ja se oli kyllä pettymys. Vain yksi parvi pieniä kaloja pyöri veneen ympäsillä syöden kaloille heitettyä sapuskaa. Ai, mutta nähtiinhän me lisäksi yksi merisiili! :) ..Ehkä meillä kävi vain huono tuuri..
Onko kellään muilla kokemuksia alkuperäiseen kysymykseeni liittyen?

Avainsanat: retket larnaca kypros

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 18:58

Olimme Larnacassa syksyllä 2008. Yritimme osallistua kahdelleeri Finnmatkojen retkelle, mutta jostain syystä molemmat retket peruuntuivat,vaikka osallistujia olisi kyllä ollut. Niinpä vuokrasimme auton ja ja kävimme mm.Protariaksessa ja Agia Napassa sekä reitin varrelle osuvissa pienemmissä kylissä. Ihan sattumalta kohdalle osui myös viinitila, jossa oltiin hyvin vieraanvaraisia ja tarjottiin maistiaisia. Viini laadusta nyt voi olla montaa mieltä vaan eipä olleet putelit kalliitakaan.
Larnacassa on muuten tosi hyvät rannat ja mm.veneretki lasipohjaveneelläon kokemisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 21:57

Troodos-vuoristo on minusta hieno paikka. Opastuksen mukanaolo on kiva, jos haluaa kulla historista jotain. Kertovat kyllä paljon muutakin.