Joko olette tuunanneet kasvispostimerkkejä?

Etanapostikuorista saa nyt hauskat, kun laittaa perunalle vaikka silmät ja korvat ja porkkanalle viikset ja jalat. Kivoja nämä kasvispostimerkkivihkot.

Lisätty: 08.04.2010 - 10:58

Teetin tästä profiilikuvastani pari vuotta sitten arkillisen postimerkkejä. Ovat nyt loppu ja pitäisi tilata lisää, ehkä jollain toisella kuvalla tällä kertaa.

Avainsanat: postimerkit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 22:46

Omakuvamerkit ovat hauskoja, ja niitä voi teettää mistä tahansa kuvasta. En ole vielä tehnyt, mutta aikomusta on monesti ollut.

Kysyjän kommentti

Tykkäsin, että aiot hankkia postimerkkejä - eli siis käytät yhä etanapostia! Olisi sääli, jos kirjeitten ja korttien lähettäminen siirtyisi ihan kokonaan nettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2010 - 13:01

Yritin tutkia niitä postin sivuilla, mutta ei suostunut lataamaan sivustoja auki. Hauskan näköisiä. Saattaisi innostaa postimerkkikeräilijöitä. Taatusti kaverin lähettämä duunattu merkki on ainutlaatuinen maailmassa. Ei tule toista samannäköistä duunausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 13:07

Kävin tutkailemassa postin sivuilla, kun en yhtään ollut hajulla mitä tarkoitit. Kivoja ovat ja värikkäitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 19:47

Voit myös tilata postimerkkejä valitsemallasi kuvalla. Mulla on postimerkkejä, jossa on mökin kuva. Maksoi viimeksi muistaakseni 26€ 20 kpl. Näkyi nyt olevan 1,40€ kappale (linkistä katsoin).
On myös oiva lahjaidea vaikka kenelle.

Tässä linkki palveluun.

www.posti.fi/omakuvapostimer...minen.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:27

Kiitos pappa antoi hyvän linkin..En olisi kyllä itse löytänyt..Tosi hauskoja postimerkkejä näköjään saa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 23:18

voihan vitsi .. luin ainakin ta-va-ten tuon sinun otsikkosi ja txt muutamaan kertaankin , enkä sit millään tajunnut .. mut nyt syttytti kait sit jotenkin.. tai en ny ihan varma .. mut ainut kertaisia postimerkkejä kyllä lähetät ja ovat varmaankin harvinaisia ja arvokkaitakin keräilijöiden keskuudessa uskoisin.. tai ainakin toivon niin :)