Joko teillä on näkynyt peipposia? Minä näin meidän pihalla niitä 6 osa oli naaraita ja sit osa uroksia.

Avainsanat: peipposet tulleet pihallemme

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 09:19

Peipposia on ollut jo jonkin aikaa.Mustarastaat ovat tulleet.Joitakin urpiaisia olen myös nähnyt.
Joutsenet kuuluvat honottavan.

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta.Joo sama juttu joutsenia on myös näkynyt jonkun verran.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2010 - 09:18

Puoli kuuta peipposesta. Ei arvaa meille vielä peipposet lennellä. Pyrstösulathan täällä vielä paleltuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 09:21

Ensimmäisen peipposen näin nyt pääsiäispyhinä ,kun kävin tätini luona kylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 09:43

Kyllä se peippo on näkynyt ja ehkä myöhemmin alkaa kuulua tuttua luritusta. Kiva ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 10:03

keskuspuiston kuusikot on täynnä peiipposia, ainakin lurituksita päätellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 10:15

Äidin parvekkeella Heinolassa kuulin eilen peipposen laulua. Joten puoli kuuta on jäljellä kesään, ja se on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:58

Meillä on ollut piipahtamassa västäräkki.Peipposia ollut paljon.Mustarastaat on lisääntyneet talvesta.
Pikkulintuja isoissa parvissa meidän pihalla.Töyhöhyyppäkin näyttäytyi viikko sitten.Sorsat tekee ilta tarkastuksia lammelle.Pesähommat mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:11

Minä en tunne linnunlauluista kun just jajust harakan ja variksen äänen.
No käen kukuntaa en kaipaakaan enää, se kukkuisi minulle niin vähän vuosia,
että lisätköön ne jonkun toisen satsiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 23:07

Ei ole peipposia vielä näkynyt, odottelemme vielä ilmojen lämpenemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 14:39

Kuuntelin peipposen laulua ihmetellen, että kuulinko oikein!Kyllä. Siinä se oksalla kertoi matkastaan tänne pohjoiseen. Kevät on tullut!