Kuka muistaa kun jääkaappia mainostettiin virrankulutukseltaan yhden maitolasin hinnalla? Siis halpana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 09:14

Taitaapa se vieläkin olla niin. Maidon ja sähkön hinta on noussut. Hintojen keskinäisessä suhteessa ei ole tapahtunut suurtakaan muutosta.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2010 - 09:15

En muista tuollaista mainosta, mutta suhde saattaa pitää edelleenkin paikkansa. Kallista kumpikin - sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 09:23

En muista tuollaista mainosta ollenkaan,voi olla etten ollut vielä syntynytkään silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:45

Ei ole mainos meileen jäänyt..mutta kyllä voi pitää paikkansa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:03

en muista mainosta,mutta maitolasin koko voi olla vaihdellut.
Ja miten erihintaista maitoa mistäkin saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 00:15

nykyaikaiset jääkaapit eivät kuluta kuin murto-osan siitä mitä tuon mainoksen aikaiset,
mitenkähän hyvin hintasuhteet ovat pysyneet kohdallaan (maito/energia) ?
johonkinhan ne säästöt aina tuppaavat häviämään