Käytätkö aina samaa pesupulveria pyykissäsi?

Itse käytän milloin mitäkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 20:49

En ole merkkiuskollinen, ostan sitä mitä on tarjouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2010 - 09:14

Kahta eri lajia: toiset likaiselle kirjolle ja toinen vähänlikaiselle valkolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 09:24

Vaihdellaan useampia merkkejä, ostetaan yleensä tarjouksesrta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 10:40

No yleensä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 15:26

En. Kyllä haen aina parempaa ja parempaa pulveria koneeseeni.Minusta nyky pulverit ei aina kulkeudukkaan pyykin joukkoon laatikosta.Vaan jättää siitä osan koteloon..Senpä takia vaihtelen ja etsin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 18:38

kyllä se vaihtelee mutta yleensä tiivisteenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 19:02

Mustille vaatteille yleensä samanmerkkistä nestemäistä, värillisille ja valkosille useimmiten pulverii. Pulverikin suht vakiintunut merkki. En siis merkkiuskollinen ihan satasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:50

Merkkiuskollinen olen, mutta en käytä pesunesttä vaan pesupulveria.
Olen tottunut jo siihen,tiivisteitä en osaa käyttää, tai en ole totutellut niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 23:09

Jostain kumman syystä olen jämähtänyt samaan merkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 02:49

Nestemäistä hajustamatonta Arielia olen käyttänyt jo aika pitkään. Luovuin jo huuhteluaineestakin, ettei jää vaatteisiin mitään jäämiä kutittamaan tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:52

kaitpa meilläkin aika merkkiuskollisia ollaan, itsellä asiasta vain näköhavaintoja