Aloitin paastoni jo ennen joulua. Olen laihtunut 20 kg ! Miten palkitsette laihtuneen Napsun?

Napsun paaston asloitin siis laskiaisena, niinkuin paasto kuuluukin aloittaa. Mutta ruokapaastoa jatkoin koko ajan. Enkä pääsiäisenä syönyt edes mämmiä, vaikka mieli teki. Pashaan sentään annoin itselleni luvan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 22:45

Voi pieksut! Onpa sinulla luonteenlujuutta. Mahtava pudotus, onnittelut ja isot halit sen vuoksi.

Kysyjän kommentti

Halauksia otetaan vastaan ! Nyt mahtuu kädetkin paremmin ympärille. Kiitokset kaikille onnitteluista, jatkan vielä kymmenen kiloa, sitten annan olla, mutta en päästä kadonneita takaisin !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 22:39

No jo on! Hämmästelen ja kummastelen ja onnittelen saavutuksesi johdosta! Olitko täydellisellä paastolla (nestepaastolla) vai miten onnistuit? Jos olit nestepaastolla, niin kauanko paastosit?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 22:43

hui kauhistus, toivottavasti sinulla oli varaa tuohon

onnittelut jos se kerran oli tavoitteesi,
muista että joskus se laihduttaminen/paastoanminenkin on parasta lopettaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 22:51

täällä on ny si yx vihree kateudest....mut onnea ja älä nyt itteäs sentään ihan näkymättömäksi paastoa... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 23:42

Onnea Hurjatta suorituksesta, olipas pudotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 06:50

wautsi wau! onnea upean saavutuksesi johdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 08:06

Onnea sinulle. Miten sen teit? Mulla on nyt 10 kg liikaa enkä saa putoamaan kuin 200-300 g aina silloin tällöin. Jäikö sinusta mitään jäljelle, kysyy huolestuneena hän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 08:33

Raukuvien aploodien kera onnittelut. Pistäppä ämpäri kumpaankin käteen ja täytä vedellä. Kanna parikilometriä ja maistele miltä tuo tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 08:59

Hattua sinulle nostan.se on tosi iso saavutus.Mihin minä en kyllä koskaan pystyisi.Siinä pitää olla vahva itsetunto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 09:07

Hattua täytyy nostaa sinulle,on varmaan kevyempi olo ja jaksat enemmän.Todella hieno suoritus,joten paljon onnea sinulle suorituksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 09:11

Wautsi Hurjatta!! Onnittelut! Kerros vähän vinkkiä. Mulla on muutaman kilonkin kanssa tekemistä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 15:32

Kyllä onnitella täytyy.Olo on varmaan ihan kevyt .Upeeta, tsemppiä eteen päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 18:44

Tosi kova juttu. se vaatii kyllä elämäntapojen muutosta. Säilytä elämäntapasi mutta älä katoa kokonaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 14:36

Paljon onnea uudelle vartalollesi.Toivottavasti kaikki on ok.