miksi jotkut kysyjät kommentoi vastauskohtien välissä?

kannattaisi kommentoida sen oman kysymyksen kohdalla.
kun siinä on se kohta --> liisää tietoja kysymykseen.
se vaan vähän hämää esim. äänestäessä, kun lueskelee vastauksia
niin siellä onkin kysyjän kommentteja välissä.

en tahdo tällä ketään loukata ja jos loukkaan, niin pyydän anteeksi
jo etukäteen.

Lisätty: 23.08.2008 - 20:18

jonin13
ymmärsit ihan oikein, mittee mie ajoin takaa asiassani.
(ajoinko mä jotain takaa,, hmm.) (hitsi ku mä oon vitsikäs.)

Lisätty: 24.08.2008 - 00:06

sepä se kun anonyyminä kirjoittelee.

mutta kun minäkin esim. jonin13 kanssa pistän kommenttia
niin mei lisätään se vastaajan nimimerrki siihen kommentin alkuun.
siitä vastaaja sitten tietää että hänen vastaustaan kommentoidaan.

Avainsanat: kysyä välissä kommentoida

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.08.2008 - 00:07

Tässä auttais se, jos kysyjällä olisi kommentointi-oikeus aina kulloiseenkin vastaukseen, siis heti siihen vastauksen jälkeen, vaikka niitä vastauksia olisikin tullut useita. Terkkuja vaan napsun päättäjille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 19:53

Ehkä haluavat antaa lisäpontta vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 20:08

Siis ymmärsinhän oikein terhi, että tarkoitit, että kun kysyjä kysyy ja joku/jotkut ovat jo vastanneet niin tämä kysyjä ei laita omia kommenttejaan tähän tarkoittamaasi kohtaan; 'lisää tietoja kysymykseen' (vaan siihen kohtaan missä 'oikeesti' kuuluis vain vastaajien vastata? Ymmärsinkö oikein?

Eli samaa mieltä, vastaukset omalle paikalleen, niitä ei vissiin voiskaan laittaa väärin, mut jos haluaa antaan lisätietoja jälkikäteen omaan kysymykseensä niin ne sit sinne = lisää tietoja kysymykseen - kohtaan, niin ois kaikille selkeenpää, eiköstä, ja jooksota?

Lisätty: 23.08.2008 - 20:22

ei jooksota, vaan jookosta (latojan huomautus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 23:17

Koska se kaikkein selkeintä. Oman kysymyksen vastauksen kommentointi onnistuu parhaiten vastaamalla anonyyminä mahollisimman heti ko. vastauksen jälkeen. Jos nää lisäykset tekee "lisää tietoja kysymykseen" , on vaikea löytää se vastaus, mihin on halunnut kommentoida.
Toki se tässä parhaan kysymyksen valinnassa vähän häiritsee, mutta aatteleppa ite; Jos siellä kysymyksen lopussa on vaikkapa 3kpl lisätietoja kysymykseen, miten on hankala tietää, mitä vastausta on siinä ja siinä kommentoinut.
Ite oon sitä mieltä, että oottelloo pari päivää ja sitten kommentoi vasta viimeisenä kaikkia vastauksi tai joitakin niistä, yhdellä kertaa ja laittaa siihen " T: Kysyjä" .Siitä näkee heti, jotta kuka on kysyjä ite.
Onhan tässä tietenkin se väärinkäyttö mahollisuus, mutta missäpä se ei olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 23:30

Edelliset ihan hyviä ehdotuksia käytännöiksi, ollaan joskus aiemminkin yritetty tästä vähän haastella ja ehdotella. Tosiasia on että Napsu on vähän kökkö systeemi, jos on tarve keskustella tai lennossa komentoida (useampaankin kertaan) , katsotaan nyt sitten mitä helpotusta tuo uusi ohjelmaversio tullessaan.