Videokameralla kuvattu filmin pätkä tietokoneessa. Kuinka sen saa kaverin sähköpostiin?

Sähköposti ilmoittaa ettei ettei viestiä lähetetty koska muisti riitä? Mitä tämä tarkoittaa?

Lisätty: 07.04.2010 - 09:10

Jees Kiitos vastauksista. Täytyypi kokeilla jos se sattuis mesen kautta tulemaan...
Juttuhan on näin että kaverin koneessa (jossa videonpätkä on) niin ennen on toiminut se että voi polttaa dvd:lle, mutta jostain kumman syystä vuoden vaihteen jälkeen hän ei pystykkään polttamaan videoleikkeitään dvd:lle. Toinen tuttava yritti etsiä syytä, tuloksetta.

Niin olemme päätyneet siihen että se videoleike pitäisi saada esim. minun koneelle josta voisin sitten tallentaa sen dvd:ksi.

Avainsanat: muisti ei riitä sähköposti videokuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 22:23

Lyhytkin videopätkä ylittää helposti viestin sallitun maksimikoon.
Riippuu käyttämäsi tai vastaanottajan sähköpostin palveluntarjoajan määrittämästä viestin maksimi koosta.
Gmaililla se on harvinaisen suuri (Wikipedia sanoo).
Yhden viestin koko liitetiedostoineen voi Gmailissa kuitenkin olla enintään 20 megatavua.
Lähde: fi.wikipedia.org/wiki/Gmail Lue juttu Gmailin tallennustilaa...
Gmail sanoo: Muista, ettet voi lähettää suoritettavia tiedostoja ja että viestin suurin sallittu koko on 25 Mt.
mail.google.com/support/bin/...lev=answer

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 22:24

Sähköpostin liitteissä on aina jokin tiedoston enimmäisraja.Esimerkiksi gmaililla se on 10Mt.
Videokuvaa on siis sangen huono yrittää lähettää ystävälle e-mailina.Parempi tapa on ladata se tiedosto jollekin palvelimelle,kuten YouTube,josta kyseessä oleva ihminen voi sen nähdä.

Lisätty: 06.04.2010 - 22:26

Ok.Yllä tulikin jo tarkempaa ja kattavampaa tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 22:27

videosi on liian "iso" lähetettäväksi sähköpostin liitteenä.
youtubeen voit ladata 10 minuutin pätkän videota, ja laittaa linkin ystävällesi.

ehkäpä paras vaihtoehto on että poltat sen videon DVD:lle ja lähetät etanapostina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 02:26

Kokemusta ei itsellä ole, mutta kaveri kertoi lähettäneensä elokuvankin Messengerillä.
Tilaa valokuville näyttäisi olevan peräti 25 gigatavua. Kai sinne voi videonkin laittaa? Kannattaa ainakin kokeilla. En tosin ole varsinaisesti mesettäjä, joten en tiedä, kenelle muulle videosi voi päätyä, mikäli homma edes onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 22:56

Skype'llä onnistuu myös lähettämään tiedostoja toiselle.