hyvää iltaa napsulaiset .. nyt kun taasen nää juhlapyhät ovat taakse jääneet , niin moniko on tehnyt taas laihis-sopimuksen ?

täällä viittaan ja tuskaa tunnen , kun kulho täynnä pääsiäismunia ja jyrkkä makean ym herkujen kielto päällä .. ihan hirmuiset vieroitus oireet .. huomenna pakkaan kaikki matkaan ja rahtaan ne tyttären luokse .. pois silmistä , pois mielestä .. ja vast eka päivä ja koko ajan pien kiusallinen nälkä , elikä mieliteko .. no pitää kärsiä, kyllä ollaan pyhät nautittukkin.. :)

Avainsanat: ärsyttävä pikkunälkä ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 18:21

Voi rakkaat Rantasalmelaiset, samojen ongelmien kanssa ympyrää kierretään ja tahkoa
väännetään väärään ja oikeaan.
Minulla on tuo liikkuminen jo vaikeampaa, rainas ja näkövamma, mutta odotan kesää, että pääsen sauva-
kävelylle. Ei minun liikkumiseni enää laihduta mutta jos saisi verenp.ja kolestrolin paremmin pysymään
kunnossa.
Eihän kananmunat lihota, sehän on itse terveyspakkaus jos ei niitä ahmien syö.
Mutta kyllä minä mämmiropposen pohjan vielä kaavin tänään ja vaniljakastiketta päälle.

Kysyjän kommentti

niin ei ole helppoa sinulle , kuin ei miulekkaan, mutta ei oteta liikoja paineita vaan nautitaan jokaisesta hetkestä ... elämä on ihanaa .. kun sen .. oikein oiveltaa .. olkoon kiloja muutamat tai ei , kunhan saa elää elämän tään , mielin hyvin ja nautinnollisin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 20:57

Lomareissulla lähti kaksi kiloa (viikko). Nyt on aika ottaa vahinko takaisin ja saada paino kohdalleen, kun pituus ei sitä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 21:28

Iltaa itsellesi. Minulla tämä sopimus on ollut päällä jo kohta vuoden. Milloin raukeaa milloin taas paljon sitovammin alkaa alusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 21:34

ei tarvetta näiden pyhien takia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 21:39

Ei näinä pyhinä tullut paljon syötynä,hammasongelmat esti syömisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 22:00

Samoin kuin Idalla, sopimus on jo tehty aiemmin, mutta välillä käy katkolla eli lakkoilee kuten keväällä kuuluukin. Pieni repsahdus kuuluu asiaan, samoin pienet viikonloppuherkuttelut, mutta sitten sitä taas jaksaa yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 22:00

En viitsi niitä laihis-sopimuksia tehdä,on kyllä ihan itsensä rääkkäämistä....syö vaan sopivsti,niin ei hätää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 23:14

En tehnyt nyt laihis sopparia, joulun jälkeen piti vähän paastota.

Pakkaa munat jo valmiiksi laatikkoon, ja laatikko kiinni. Kuvittelet että siellä on jotain muuta vaikka vanhoja villasukkia, ja ojennat tyttärellesi paketin hymyssä suin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 08:08

Täällä nousee käsi pystyyn koska nyt todella tarttis tehdä jotain...vaarallisilla kiloilla jo liikutaan. 10 kg on liikaa ja se tuntuu. En millään meinaa päästä makeanhimosta eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 08:45

Lomamatkalla tuli sen verran paljon liikuntaa (ihan jalkakipuihin asti) ettei paino pääse nousemaan juhlapyhinäkään. En tee sopimuksia vain itseni kanssa, painonhallinta on hallinnassa eikä liikakiloja ole päässyt koskaan syntymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2010 - 11:31

turha tehdä katteettomia lupauksia. tarkkailla voi muutenkin mitä syö. mutta lupauksista tulee väkisinkin panicue ja sitten menee päivät piloille kun kaikkea laskee ja tarkkailee. terve järki ja ruoka - joko laihtuu tai ei.