Kuinka tulostaa Epson Stylus DX3850 vain mustavalkoista ? Mustaa väriä on muita ei ja laitoin asetuksista musta valko ei tulosta.

Eli pitääkö kaikkia väriä olla vaikka tulostaa vain mustavalkoista, ilmoittaa vain kun että muste loppu, eikä ala tulostaa.

Avainsanat: heitänkö koko vehkehen jokehen nyt olis vettäkin :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 15:15

kaikkia väriä täytyy olla, jos sinulla on väritulostin, vaikka haluat tulostaa pelkkää mustavalkoista.

tai sitten joudut ostamaan lasertulostimen, jos ainoastaan mustavalkoista haluat.
www.vertaa.fi/lasertulostin/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 15:44

Eikö onnistu jos otat värikasetin pois ja sitten tulostat. En ole kyllä itse moista kokeillut, saattaa olla huono neuvo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:54

Epson Stylus C44UX sama juttu, ei toimi jos joku väri puuttuu ? se on kiero juttu.
Saa olla viimeinen Epsonin tulostin, vaikka muutkin taitaa olla yhtä kieroja.
Ostat ilmeisesti nöyrästi sen värikasetin, vaikka se varmaan kuivuu koneeseen ?

Kaikenlisäksi minulla nyt yhtäkkiä tulostin rupesi ilmoittamaan vain:
"Parts inside your printer are at the end of their service life. Contact your dealer for replacement."
(Jotkin tulostimen sisäiset osat ovat käyttöikänsä päässä...)
Mustekasetit on OK, Mitään ei voi asialle itse tehdä ?

Lisätty: 14.03.2011 - 15:18

Eräs venäläinen on löytänyt tulostimesta mikropiirin joka laskee tulostettujen sivujen määrän ja joka sitten estää tulostimen toiminnan. Hän on myös kehittänyt ohjelman jolla saa nollattua sen laskurin, jolloin tulostin toimii taas.
Katso areena.yle.fi/video/1300049115642