Kuka puhuu totta, kuka muunneltua totuutta? Tiura, Merisalo, Korhonen...?

Avainsanat: tiura

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 17:19

Voi rakkaat kanssa kulkijat, kyllä meitä vedetään joka asiasta niin lujaa höplästä kuin voidaan.
Vois olla parempi, että uudet äänestäjien jonot jäisi syntymättä. Olen jo väsynyt kaikkeen höpinään.
Ei viitsi edes uutisia surata, kaikki samaa, mutta onhan jotain uutta ensi itsenäisyyspäivänä ruudussa tiedossa, uudet paljetit ja kiiltävät kunniamerkit, köyhä kansa näkee, että lievekangasta on jäänyt vielä
tallomatta.

.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 15:22

Taitavat kaikki saada tuon satusetä H.C Anderssenin pyörähtämään haudassaan!
Onkohan hän oikein "hyrrä" Andersen. Mene ja tiedä.
Tuppeensahatusta puusta tehdyllä lautalattialla kaikki seisonevat.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:36

tuli täs ihan sellanen fiilis, kun taas nuo vaalitkin ovat tuloos, et nyt haetaan nimeä julkisuuteen ...ei sit väliä onko positiivises vai nekatiivises mieles , mut kuhan loistavat lööpeis ja jää mieliin....jot tierä noitten herrojen ajatusmaailmast sit mittää..mut mun luottamus heittiin on tyystin mennyt ...olkoon sit sylliinne tai ei luottoa ei tule yhtään sen enempää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:47

En luota poliitikkojen sanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:08

Turhaa parrattomien pärinää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:49

Kaikki puhuvat palturia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:54

Ihan turhaa leukojen loksotusta. Pohtisivat maamme asioita, eivätkä tuollaista höpinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 18:42

evvk - näin ilmaistakseni. net perkeleet on ku kakarat hiekkalaatikolla koko talossa. hiekkaa silmiin ja suuhun, päähän ja tallotaan toisten kaakut. aijaijai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:00

Ai, ai sanoin minäkin. Ei kukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:10

En usko näillä kenelläkään olevan puhtaita jauhoja pussissaan. Samaa kakkua ja silkkoa sisältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 20:35

jokaisella oma totuus,
se joka parhaiten palvelee omia tarkoitusperiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 21:09

Tiuralla on ollut houkutteena pääministeriys.Kyllä kait se on ollut se avain tuohon.Siinähän vatvoo ,vatvoisi jotain tärkeimpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 08:42

Typerä koko juttu, kuka tietää totuuden ja onko tarviskaan. Kärpäsestä on tehty härkänen, Merisalon (kohuliikemies!) osuus lähinnä arveluttaa. Vastaavaa on tapahtunut aiemminkin eikä niistä tapauksista ole juttua liiemmin syntynyt. Eduskunnassa on 10 kansanedustajaa jotka ovat vaihtaneet puoluetta. Tietysti kannattajat tässä tapauksessa haluavat ajaa edustajaansa mahdollisimman ylös, se kait on taustalla pohjimmiltaan. Vääriin asioihin suunntataan kohtuutonta huomiota, media pyörittää asioita ja tyhmä kansa (joka ei tiedä politiikan ytimestä mitään ) seuraa näytelmää innolla.