Voinko katkaista puhelun ,kun tajuan sen olevan pilasoitto?

Ei ole tapana lyödä kellekään luuria korvaan.tai pikemmin katkaista puheluita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 13:51

hyvä ihminen, puhelinhan on sinun, vastaat tai olet vastaamatta ja lyöt lopetat puhelun juuri sillä hetkellä kun siltä tuntuu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 13:49

mä en edes vastais sellaiseen puheluun, jos tulee tuntemattomasta numerosta , mut voithan toki , se on ihan sinun oma asiasi jaksatko kuunnella pilasoittoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:15

Vapaasti on valittavissa kenen jaarituksia jaksaa kuunnella.
Punainen nappi kyllä katkaisee asiattoman puhelun. Ei muuta kun sitä painamaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:23

Miehelleni tulee soittoja numerosta Tuntematon, vaikea jäljittää, mieheni on voimasanoja käyttänyt, ei mitään auta, soitelkoon edelleen tämä henkilö, ei uhkaile , ei numeroa näy , jatkunut jo 4 kuukautta, poliisit ovat valmiita toimimaan ja saavat selville soittajan, lupaavat vaan, prepaid liittymästä häirikkö soittelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:38

Kyllä voit, sinun on puhelin. Laitat kiinni, kaikkea ei tarvitse kuunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:52

Totta kai voit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:10

Pilasoitto voi olla myös nimettömänä harjoitettua häirintää, joka voi täyttää rikoksen tunnusmerkistön (kotirauhan rikkominen). Pilasoitot ovat usein hauskoja vain soittajalle.

Tottakai voit katkaista puhelun omasta puhelimestasi milloin haluat.
Jos et viitsi tylysti vain sulkea, keksi joku yhtä tyhmä juttu kuin pilasoittajalla on.

www.eniro.fi sinne voit rekisteröityä ja katsoa puhelinnumeron omistajan, jos on sattunut antamaan tietonsa. ja ilmoittaa poliisille jos häirintä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 15:26

Ilman muuta sen voi katkaista. Sehän on itsestään selvää. Minä en ainakaan kuuntelisi sellaisia puheluita yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 15:42

Näethän sinä numerosta milloin se on se häirikkö. Älä siis edes vastaa siihen. Mutta jos erehdyt vastaamaan, niin luuri korvaan vain heti kun tajuat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:13

Jos on lankapuhelin niin et voi. Vaikka panet luurin paikoilleen niin puhelu ei katkea ellei soittaja sitä katkaise. Kun nostat uudelleen luurin hän voi olla siellä taas!

Vai onko nykyaikaistuneet nekin vehkeet että saa poikki joka ensin yrittää sitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 17:01

MInulle ie ole haitaksi asti soittoja tullut, olen kohteliaasti selittänyt, että olette soittaneet väärään numeroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 17:20

Tottakai voit! Itse kyllä haukkuisin soittajan ensin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 18:43

ja mikset voi? sulla pitäis olla kanssa punanen luuri. naps - ja silleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:26

Kiusaajiin ei päde samat kohteliaisuussäännöt kuin muihin, joten luuri vain kiinni. Seuravaan puheluun jätät vastaamatta, luulisi pikkuhiljaa kyllästyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 16:16

Ilman muuta puhelin kiinne,jos huomaat että on pilasoitto..Tai älä vastaa ollenkaan..kun epäilet pilasoittoa.