Mitä teen kun saan pilailusoittoja tuntemattomasta numerosta ?

Ei ole enää laisinkaan kivaa,kun ne soittelevat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 13:49

vaihda numero,anna uusi numero vain lähimmille ystäville ja ja laita sinun numeron näyttö pois päältä niin muut ei näe sinun numeroa kun soitat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 13:47

yx minkä itse tekisin ois vaihtaa numero ja laittaa se sit täysin salaiseksi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:13

Poikki vaan. Jos kuitenkin harmiksi käy, niin sitten vaan ilmoitus viranomaisille.
Jokaisesta vastatusta puhelusta kyllä jää tieto keskukseen, joka voidaan jälkikäteen hakea vaikka soittajan numeroa ei vastaanottajalle näytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:21

"Ne"...?Tosi typerää touhua mutta en usko,että heti kannattaa numeroa mennä vaihtamaan vaan kerrot soitta(jille)puhelimesi olevan seurannassa.Jospa pelästyisivät hiukan.Tai sitten pidät kännyn äänettömällä ja silloin tällöin vilkaiset jos tutut on soitelleet ja voit kilauttaa takaisin.Kun et vastaa tuntemattomaan numeroon niin eiköhän ne dorkat pian kyllästy ideaansa....Temppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:39

Älä vastaa, laita puhelin äänettömälle niin et kuule edes sen pirinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:54

Jätä vastaamatta tuntemattomiin numeroihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 15:28

Älä vastaa sellaisiin numeroihin, joita et tunne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 15:41

Samalla linjalla, älä vastaa! Ja ilmoita poliisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:48

Vastaa ja jätä linja auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:51

Se huono puoli mummolla on ei aina muista kaikkien mummojen ja vaarien numeroita, tulee vastattua,
mutta ei minulle vaivaksi asti ole olleet kuin joskus sesonkiaikaan lehdenmyyjät.
Ja kyllä kohteliaasti kieltäydyn tarjouksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:30

Minä äänestän myös salaisen numeron puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 01:31

Lakkaa vastaamasta tuntemattomaan numeroon (, jos se siis tarkoittaa "ei numeroa"). Teen niin itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 16:19

Yksinkertaisin on että et vastaa tuntemattomaan numeroon,jos kerran tiedät,että voi olla pilasoittaja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 15:43

vastaamatta paras