Puhelinluettelot nyt jakelussa.Eikö se ala olemaan yhtä"viraton"kuin puk.kopitkin?Eikö luettelo ole jo "turhake"?

Lisätty: 06.04.2010 - 21:42

Minulla on koneessa eniron numeropalvelu josta löytyy numerot ja osoitteet mihin vain EIKÄ MAKSA MITÄÄN paitsi avausmaksun 25 centtiä ja sen jälkeen aina maksuton.Sen kautta katson vastaamattomat tuntemattomat numerot ja hyvin toimii!

Avainsanat: puhelinluettelot menneisyyttä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 13:45

ja kun tuliskin vaan yhdet, meilläpäin jaossa on kolme kilpailevaa sarjaa, tosi turhaa

Kysyjän kommentti

Otin netistä eniron numeropalvelun ja avaus maksoi 28 centtiä eikä sen jälkeen enää muita maksuja!Löytyy Kaikki osotteet ja numerot tosi helposti.Ja jos puhelimeeni on tullut vieraista numeroista soittoja näen netistä klikkaamalla soittajien nimen sekä osoitteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 13:52

just katselin tuota luetteloa ja huomasin et täynnä mainoksia ja firmojen nimiä , jot hyvin vähän enään kenenkään yksityisen numeroita on sinne painettu , mut kyllä nuo ovat varmaankin koht historiaa niinkuin kopitkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:10

Olisipa tuo turha paperiversio saatavana CD:llä (DVD). Voisi aina ottaa lomareissulle mukaan ja käyttää tarvittaessa. Pitävät kai kalliina ja mustasukkaisesti kiinni omista tiedoistaan.
Yritykset, jotka saavat nimensä luetteloon myös maksavat sen. Siirtävät kyllä kustannukset tarvittaessa hintoihin ja kuluttajien maksettavaksi, kuten muunkin mainostuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:31

Kahden eri firman luettelot tulee. Tarvitsen lähinnä taksien numeroita ja myös joidenkin yritysten. Yritysten tiedot tulee aina säilymään, mistäpä niitä tietoja muualta saa yhtä kätevästi, ei ainakaan suurella paikkakunnalla, periferiat ovat asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:39

Turha julkaisu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:55

Täysin turhaa paperin tuhlausta, meillä ne menevät suoraan paperinkeräykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 15:30

Joskus tarvitsee firmojen numeroita etsiä. Halvemmaksi tulee katsoa luettelosta kuin soittaa numerotiedusteluun. Muilta osin on turhake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 15:40

Kyllä on ihan turha. Kun unohdetaan Nalle Kekkonen ja kysytään nolla kakkosesta, niin paljon helpommalla pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:24

Onhan niissä "guld sidorna" täynnä mainoksia. Kyllä minä vielä katson numeron katalogista mieluimmin kuin annan puhelinlaskuni kasvaa kyselemällä "sentraalisandralta".
Tosin Sydneyssä soitin numeropalveluun kerran ja kysyin sukulaiseni numeron kun siellä puhelinluettelo oli niin vaikeasti luettavaksi tehty ainakin hotellissa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:47

Kyllä minäkin puhelinluetteloa katson pihi kun olen olevinaan, niin en hanno kysyä numerotiedustelusta.
Ja eihän ne mitääm maksa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:54

Ihan turha julkaisu,kun tulee 2-3 kappaleet ja saa viedä paperinkeräykseen.Eihän niistä mitään kumminkaan löydä ,kun yrittää etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 17:29

turhake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:33

Turhaa paperin tuhlausta. En käytä.