Minä nyt vähän ihmettelen, voiko tässä foorumissa esittää kysymyksiä tai viihdettä vain toiselle sukupuolelle ?

Heh heh missä on tyttöjen viihde, en katsonut poikien viihdettä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 15:38

Mitäs tuosta, pojat on poikia ja annetaan poikien leikkiä.
Onhan meilläkin omia juttujamme, miksei sitten pojilla. Kai mekin laittaisimme tyttöjen viihdettä, mutta kun meille ei ole tehty sitä viihdettä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 12:52

onhan ne martta aiheisetkin hyvin suosittuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:55

Kun tänä päivänä kuuntelee ja katselee niin ei paljon kannata ihmetellä enää mitään...tytöt tykkää tytöistä ja papeista ei tiedä ihan varmaa sukupuolta ovat kun papin nimi voi olla vaikka Tiina ja silti voi kantaa kaapunsa alla vaikkapa munat...Etelässä on tosi kauniita "tyttöjä" jotka ovatkin sitten lähemmin tarkasteltuna tai kopeloituna miehiä...(kaverit kertoi)...Maailma on muuttunut ja ei voi kuin yrittää elää sen kanssa.-60 luvulla me pojat salaa selailtiin Jallu lehteä ja niissä näkyi naisilla rintaliivitkin...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:27

niin ei kai siinä mitään merkitystä , jos haluu vaan, et tytöt vastaa tai sit selkeesti ,et vain pojille tarkoitettu kyssäri...minuu ei ainakaan haittais moinen kysely....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:45

Kysyä ja vastata saa mitä haluaa.
Kyllä ylläpito niitä seurailee ja puuttuu asiaan mikäli on tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:41

Kyllähän kysymyksen voi esittää, mutta vastata saa kuka vain haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:57

Varmaan foorumilla kuin foorumilla on erikseen tytöille ja erikseen pojille tarkoittua viihdettä ja muuta hupia. Ja kukaanhan ei kiellä eikä käske vilkaisemasta niitä vastakkaiselle sukupuolelle tarkoitettuja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:45

Eiköhän tässä yhteistä viihdekattilaa hämmennetä, sinne vain soppaa ja saippuaa ja kaikilla mausteilla.
Noukitaan mantelit pois.