tässä pojille vähän viihdettä

Lisätty: 06.04.2010 - 11:23

www.youtube.com/watch?v=hl13GocxRDQ

Lisätty: 06.04.2010 - 12:40

SIINÄ SIVUN REUNASSA ON LISÄÄ VIDEOITA

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 11:35

Ehei munkki ja pojat, sorry nyt vaan, tuo on vielä siisti video. Haluaisitteko nähdä sen minkä meidän isi on kuvannut? =D

Kysyjän kommentti

laitappa isin video napsuun

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 11:35

taitaa olla aika varattomia tyttöjä kun ei ole tuon enempää vaatteitakaan

banderolleista päätellen ovat näköjään venäläiset asiakkaat huudossa sielläkin päin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:37

Voi noita tyttöjä. Ihan valtoimenaan juoksevat, mutta miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:00

Ihan ok mutta "vähän liian kesyä"... ;-)

Lähteet:
Pentti otti pyörän ja lähti sitten naisiin.Minä pidän peukkuja pystyssä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:40

ilonsa olkoot kaikilla .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:45

Iisiä kamaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:07

Kyllä olisi tytöillä pylly pyörinyt tiuhempaan ja muutenkin olisi liikettä enemmän, jos noissa vetimissä Suomen talvisäässä tanssahtelisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 15:36

Oli ihan kilttiä meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:32

No jos ei tuota kummempaa tapahdu, niin voi harmaahapsi mummokin sitä punastelematta katsella.
Ainoa harmi minulla olisi esiintymisessa, että noi vatsaa kiertävät narut eivät näkyisi, ne piiloutuisivat
vatsa- ja jenkkakahvojeni alle.Mutta kyllä lonkan keikutus onnistuisi. Taitaa olla siellä jokapäiväistä
kun mieskin käveli ohitse luomattakaan silmäystä heihin. Nättejä flikoi.
Koskas menneään uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:43

Kaiken kokenut ja nähnyt vois tässä sanoa muutamia tosielämän tosijuttuja vähän niin kuin varoitukseksikin, mutta kokekoon jokainen itse. Thaimaassa oli aikoinaan ihan mielenkiintoista käydä, mutta tällä hetkellä minua lähinnä säälittää...kaikki ne jymäytetyksi, huijatuksi, sairaiksi ja naurunalaisiksi tehdyt miehet. Tunsin sen verta monta ilotyttöä, että tiedän sen bisneksen aivan tarkkaan. Toki joku on oikeankin onnen löytänyt. Jokainen taaplaa tyylillään. Turisteille taikkulandia on edullinen ja ihmiset ovat ystävällisiä...joskin rikollisuus on huimasti lisääntynyt.