Tunnetko haikeutta pääsiäisajan päättymisen vuoksi?

Minulla on haikea mieli,kun pääsiäiskoristeet pitää korjata pois.

Avainsanat: pääsiäisaika ohi mennyt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 14:45

Hyvä kun päästiin taas arkeen, ja normi päivärytmiin.

Kysyjän kommentti

Minäkin olen päässyt jo pääsiäisen ohimenemisen tuskasta.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 11:11

kuulun siihen jengiin joka ei diggaa pääsiäistä eikä joulua. ennen lapsena se oli toista.
joulu lahjoineen ja pääsiäinen trullittamisineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 11:14

kuulun tuohon palisanterin jengiin minäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 11:33

Kukas niitä käskee korjaamaan pois? =)
Ei todellakaan tunnu haikealta, olen suorastaan helpottunut että pääsin jälleen viettämään tätä omaa ihanaa yksinäistä arkeani, vaikka vain kolmea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 11:37

meillä tuo ei juurikaan hetkauta, mutta toista se on naapurissa, vasta eilen kantoivat joulukuusen roskikseen, pääsiäistiput varmaan säilyvät juhannukseen asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 11:52

Ei mitään haikeutta tuota, viimeiset pikkuihmisten värjäämät munat , silppusin ja huomenna käytän lihamureekkeeseen , en korppujauhoja laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:43

Eipä oikeastaan, muutama pyhäpäivä riittää. Pääsiäinen on ihan ok juhla, näin kevään kynnyksellä ja parasta on tietysti sen tuomat vapaapäivät. Lyhyempi työviikko tämäkin, tervetullut sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:45

No,se tuli ja meni eikä haikealta tunnu kun en ajatellut koko juhlaa.Sen verran pakanalliseksi olen vähitellen kasvanut mutta kyllä ne lapsuusajan pääsiäiset oli sentään jotain kun kuunneltiin aina se NOITA NOKINENÄN touhuilukin radiosta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:36

hyvä vain ,et ohi menivät....kyllä tulikin herkuteltua , jot terve tullut arki on ainakin minulle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:37

Ei mitään haikeutta,ihanaa kun¨alkoi taas arkipäivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:59

Ei tunnu yhtään haikealta. Pääsiäiskoristeita en yleensäkään kovin laita esille, suklaamunat on jo syöty ja pyhiäkin oli ihan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 15:55

Ei mitään haikeutta ole, kun ei vietä pääsiäistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:25

Paremmalla puolen on, mutta vähäviisaalla on ollut naurussaan pitelemistä naapurin joulukuusen touhun kanssa. Jos siinä oli niin paljon namusia, että ne loppuivat vasta nyt.
Minulle pääsiäinen on suuri kristillinenn juhla, mutta ei niin ettenkö pienien virpojien kanssa
touhuaisi.Se ilo ja onni mikä paistaa heidän kasvoistaan kun he valmistavat virpomissitsojaan.
Kiva kun meillä on vuodessa niin paljon säästynyt kansanperinntettä, johon jokainen kait
omalta osaltaan vähän ottaa kantaa.Kiitos oli ensimmäinen pääsiäinen napsulaisten palstoilla ja
hyvin on selvitty, luullakseni. Kiitti ja nätti niiaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 23:39

Vältän kaikkea juhlapyhiin liittyvää hössötystä, ts. en juurikaan juhlista perinteiseen tapaan, vaan samalla kaavalla: lepoa, hyvää ruokaa ja yhdessäoloa. Juhlapyhinä on myös mukavaa napostella namusia ja kääriytyä sohvan nurkkaan lukemaan hyviä kirjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:13

Yleensä en, mutta tällä kertaa oli haikeata palata Suomeen viime yönä.