Joko sormet syyhyää ikkunoiden pesuun??

Minä pesen keittön ikkunat ja vaihdan verhot...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 10:33

Aurinko kun rupeaa paistamaan niin kyllä on pakko pestä.Pesin justiin jouluksikin ,mutta en väli laseja. Kun lasissa on 6pintaa. Ikkunoita on vaikka 2 viikkoa pesis.Minulla kun ei ole verhoja on kapat ,niin näkyy oikein selvästi kaikki.Taasen kun lasit on oikein puhtaat ja kirkkaat,linnut kumahtelee lasia päin.Kerran pelästyin mikä pamahti ,ajattelin ikkunan menneen rikki.Iso vihertikka lensi ikkunaan ja kuoli,olen kyllä vieläkin sitä mieltä että se oli se harvinaisempi muoto.

Kysyjän kommentti

Kova homma kun ikkunat pesee..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 09:42

Kyllä syyhyäisi, ovat tosi likaiset ja harmaat, en itse kykene niitä pesemään, siivoojan ne pitää pestä kun hänellä aikaa on, 12 t-mallista ikkunaa meillä on ja pesemiseen menee päivä, tulee paljon niitä ruutuja sekä pintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 09:45

Ne ovat syyhynneet jo viimevuonna, mutta kun sormeni eivätkä käteni siitä hommasta tykkää, niin odottelen edelleenkin josko joku hermostuisi ikkunasta näkyviin harmaisiin maisemiin ja pesisi ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:52

Kyllä vaan minä ne pesen ennenkuin mökkiaika kutsuu. Mökille kun muutan kohta ja palaan lokakuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:56

Ei syyhyä sillä jouduin tekemään tuon puuhan jo jokin aika sitten vaikken yhtään olisi halunnut. Katolta tippuvat vedet olivat viiruttaneet asuntomme ikkunaruudut sen verran ruman näköisiksi etten kehdannut jätää niitä putsaamatta juuri ennen pääsiäisenpyhiä siitä syystä että meille oli tulossa vieraita pitkänäperjantaina. Olisi olut noloa antaa vieraiden katsella likaviiruja laseissamme. Vielä nolompaa olisi ollut tunnustaa, ettei ikkunanpesu kuulu lempipuuhiini, että teen sen vain pakon edessä eli silloin kun en todellakaan kehtaa näyttää vieraille kuinka likaiset ikkunaruutumme on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:08

tänä pimeänä sadepäivä ikkunat taas näyttävät ihan siedettäviltä, syyhyä ei kyllä tule mutta syytöksiä heti kun aurinko taas paistaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:09

Pakkotilanne aloittaa ikkunanpesuprojekti, on niitä ikävimpiä töitä mtiä tiedän. Siivoojan kanssa tehtyyn sopimukseen ei kuulu ikkunanpesut mutta esim. viime keväänä pesi kyllä eräänlaisena vaihtokauppana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:23

Pahempi syyhy meni ohi just pääsiäiseksi,kun pestiin ikkunat sisältä ja ulkoa,uusi pesu seuraa heti,kun keräävät hiekat pois asvaltilta jonka saimme pihaamme ennen isompia lumisateita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 11:53

Ei vielä syyhy... Eka auringon säteet ilmoitti kyllä että en oikein pääse huusholliin läpi harmaan ikkunan. Mutta sälekaihtimia hiukka pienemmälle ja pilvisenä päivänä taas auki. Sillai asia korjaantuu sisältäpäin katsottuna. KYllä se pesun aikakin koittaa, koht puoleen ja sit kun siitepölyt lentää, asun 4.krs.ssa ja puiden latvoja aika lähellä ikkunoita, sit uudelleen ja uudelleen. Mut kivempi kuitenkin katsella edes puolipäivää puhtaista ikkunoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 13:40

Kyllä vaan,ensiviikolla pesen ikkunat ja vaihdan uudet verhot joka ikkunaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:47

Kyllä syyhyttää, likaisetkin ovat. Pesua kaipaisivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:07

Ei syyhytä, mies hoitaa meillä sen homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 16:05

Ei syyhytä mutta pakko tehdä sekin homma, jos meinaa ulos nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:06

Ei syyhyä,sisko ja tytär hoitavat sen homman, ottivat niin ison asunnon minulle, että parvekelaseja pes-
tessä jo viimeistään tulevat katumapäälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 16:45

Ei yhtään. Toivon, että hyvä haltijatar tulisi ja pesisi kaikki ruudut meillä päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:25

just pyhiks isäntä kulta pesas ikkunat ja laitoin uudet verhot jot kelpais sen aurinko armaan nyt paistaakin...mut mis lie, ko täälpäin ei moista ole näkynyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:38

Pesty jo pari viikkoa sitten. Sellainen neuroosi minulla on.