Hyviä arkiaamuja kaikille Napsulaisille.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 07:52

Hyvää arkiaamua myös Sinulle. Kahvit juotu ja pillerit syöty. On napsuttelun aika.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 08:06

Hyvää aamua sinullekin ja koko päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:07

Hyvää päivän alkua myös sinulle, tästä se viikko taas alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:36

Hyvää huomenta myös sinulle! Viimeistä lomapäivää tässä vietetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:57

Hyvää huomenta tältäkin pyykkäriltä!
Kylläpä tuota tekemätöntä työtä on taas päässyt kertymään... =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 09:33

Huomenta vain sinullekin. Ihanan aurinkoiseen + 5 asteen päivään sai herätä hyvin levänneenä.
Päivän ruuaksi tässä joutessani suunnittelin laittavani makaronilaatikkoa.
Kunhan olen ensin työni sen tulevan rahan ohimarssipäivän toivossa (pelossa) tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:42

Aamujen aamua ,Anuliini sullekkin .Täällä sataa vettä niin maan perusteellisesti, että ihan hirvittää.
Tämä tulvia lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 14:54

Päivätervehdykset Annuliinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 20:57

Iltatervehdys sinulle annuliini..Päivä mennyt ihan mukavasti..Tulin juuuri iltalenkiltä.