Hyvää pääsiäisen jatkoa napsulaisille. On kiitoksen aika. Onkohan mukavaa napsutella viikon "paaston" jälkeen?

Olin viikon napsuttelematta (lomamatkalla). Sähköpostiviestejä napsusta 73, joista 28 parasta vastausta. Olipahan kiva yllätys lomamatkan jälkeen. Kiitos kaikille!!

Avainsanat: kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 21:49

Tänne sen matkamiehen mieli halajaa,
kun reissulta kotiaan palajaa.
Tulehan riviin ja napsuttele,
kysymyksilläsi arvuuttele.
Ja ettei arki harmaaksi muutu
runoillasi täytä tämäkin ruutu.

Kysyjän kommentti

Kiitos riimittelystä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 20:09

Kiitos ja ole hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:28

Imankos tuntui vähän hiljaiselta,kun vilkas pappa oli pois..Nyt taas varmaan napsettulu tuntuu mukavalta...että tervetuloa taas porukoihin..
Ja hyvää tätä loppu pääsiäistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:38

Tervetuloa takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:48

Arki alkaa itse kullakin tavalla tai toisella. Teretulemast`takaisin, pappa. Toivottavasti lomasi oli onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 20:56

Tervetuloa takaisin ja toivottavasti selviät terveenä sen postisi kanssa. Eikös se ollut juuri noin
viikonpäivät sitten kun Justuksen kanssa oikein" kilpalaulannat" piditte kysymysten kanssa.
Nyt kun pappa4 selvittelet postiasi varo vain, ettei Justus juoni kysymyksiään jonoon asti jo
palstalle. Oli se hirveän kova tahti Teillä, kyllä se kunnon loman jo vaatikin sen päälle.
Eikö mitä, uutta tuuttiin.Huilaahan nyt tämä ilta kuitennii. Munat ja mämmit on pistelty jo
poskiin, ei oo kuin rääppeet jäljellä, siinä helpotettu on Sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:54

Tervetuloa takaisin. Toivottavasti Porista löytyi hyvä ruokaravintola.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 21:56

Kovasti tervetuloa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:06

Välillä pieni tauko napsuilussa tekee terää, itsekin olin pääsiäislomalla. Toivottavasti lomasi oli antoisa, tervetuloa taas napsuttelemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:19

Tervetuloa takaisin!
Tuolla vauhdilla olet Top Kympissä ennen kuin huomaatkaan! Toivottavasti sää suosi Yyterissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:49

Kiitos kunnia kuuluu itsellesi että terveenä tulit takaisin.Ihmettelin kun oli hiljais eloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:09

Mukava on napsuun palata,kun välillä on poissa.